شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع

در پی شهادت سه جوان فلسطینی؛

آغاز اعتصاب سراسری در جنین/ ۱۲ شهید فلسطینی از ابتدای ۲۰۲۳

آغاز اعتصاب سراسری در جنین/ ۱۲ شهید فلسطینی از ابتدای ۲۰۲۳

منابع فلسطینی از برقراری اعتصاب کامل در جنین در پی شهادت سه جوان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع فلسطینی صبح امروز شنبه از برقراری اعتصاب کامل در جنین در پی شهادت سه جوان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر، خبر دادند.

این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان فلسطینی دیگر که ۱۰ روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

بنابر اعلام منابع محلی، دو جوان فلسطینی به نام‌های «عز الدین حمامره» و «امجد خلیلیه» در درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهرک «جبع» در جنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، یک جوان فلسطینی دیگر به نام «یزن سامر الجعبری» ساکن شهرک «الیامون» در شهر جنین بر اثر شدت جراحت ناشی از اصابت گلوله نظامیان اشغالگر در شهرک «کفر دان» به شهادت رسید.

منابع پزشکی گزارش دادند که این جوان فلسطینی ۱۹ ساله، حدود ۱۰ روز پیش در جریان حمله نظامیان اشغالگر به شهرک «کفر دان» جنین، صبح امروز شنبه به شهادت رسید تا شمار شهدای فلسطینی در جنین در عرض کمتر از ۲۴ ساعت به سه نفر افزایش یابد.

به گفته منابع فلسطینی، پس از شهادت این سه فلسطینی، در جنین عزای عمومی و اعتصاب سراسری اعلام شد و با شهادت آنها، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جدید میلادی تا کنون به ۱۲ نفر از جمله سه کودک افزایش یافت.