شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیرانوند#علیرضا بیرانوند

سنگ تمام علیرضا بیرانوند برای علی دایی!

کدخبر: ۵۴۸۵۱۵
علیرضا بیرانوند می‌گوید مردم دنیا ایران را به اسم علی دایی می‌شناسند و بی احترامی به او همه ما را ناراحت کرده و قابل هضم نیست.
سنگ تمام علیرضا بیرانوند برای علی دایی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، تبعات توهین کارشناس شبکه افق به علی دایی همچنان ادامه دارد. در برنامه جهان آرا از ین گفته شد که با خروج علی دایی از کشور ایران تطهیر می‌شود. همچنین گفته شد که علی دایی از لحاظ فنی کار خاصی نکرده و فقط توپ به سرش خورده و وارد دروازه رقبا شده است.

 بعد از آن صحبت‌ها، جو حمایتی جالبی از علی دایی صورت گرفت و بسیاری از چهره‌های ورزشی و هنری از علی دایی حمایت کردند. همین امروز، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در مصاحبه مفصلی که با خبرورزشی داشته یکبار دیگر از دایی حمایت کرده و گفته است: «بی‌احترامی نسبت به اسطوره‌های فوتبال مخصوصا گل‌محمدی و دایی یک اتفاقی است که همه ما را ناراحت کرده و قابل هضم نیست. پیش‌تر یک شخصی به همه فوتبالیست‌ها بی‌احترامی کرد. وقتی جلوی شخص قبلی را نگیرند، مطمئنا کسی دیگر می‌آید و این‌گونه بی‌احترامی می‌کند. علی دایی برای همه ما بزرگ و عزیز است. بیش‌تر مردمی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند ایران را به نام او می‌شناسند. نباید به همین راحتی هرکسی به خودش اجازه دهد که به این اسطوره‌ها بی‌احترامی کند و این حرکات واقعا بد است.»