شهر خبر

برترین‌های نیم فصل اول لیگ برتر به انتخاب برنا؛ با تشکر از شما!

برترین‌های نیم فصل اول لیگ برتر به انتخاب برنا؛ با تشکر از شما!

پانزده هفته از لیگ گذشت و حالا می‌توان برترین‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از گذشت پانزده هفته از لیگ برتر می‌توان بررسی کرد بهترین‌های بیست و دومین دوره تا نیم فصل کدام نفرات هستند. چه کسانی خوب از دروازه‌شان دفاع کرده‌اند، چه کسانی بهتر گل زده‌اند و چه کسانی به زیباتر شدن این لیگ فوتبال کمک کرده‌اند.

گئورگی گولسیانی

شاید حتی خوش‌بین‌ترین هوادار تیم پرسپولیس هم تصور نمی‌کرد میان ستاره‌هایی که جذب این تیم شدند، گولسیانی از همه مفیدتر و بهتر کار کند. این مدافع گرجی هم مشکلات خط دفاعی پرسپولیس را حل کرد، هم پنالتی‌زن قابلی است و هم می‌تواند در ضربات ایستگاهی با گلزنی به تیمش کمک کند. او نه‌تنها بهترین بازیکن پرسپولیس که بهترین مدافع لیگ بیست و دوم تا این لحظه لقب گرفته است.

محمد محبی

در استقلال ساپینتو تمام بازیکنان نوسان دارند و تنها یک نفر لقب ستاره را یدک می‌کشد. کسی که تا قبل از جام جهانی تقریبا تمام بار هجومی آبی‌ها را یدک می‌کشید و بهترین گلزن تیم هم است. محبی البته اخیرا با مصدومیت مواجه شده است و این مساله باعث افت دیگر بازیکنان استقلال هم شده. آبی‌ها همین حالا به فکر دائمی کردن قرارداد این بازیکن هستند.

رامین رضاییان

یکی از بهترین مدافعین فوتبال ایران در سال‌های گذشته حالا یک‌تنه صاحب لقب برترین مدافع راست فوتبال ایران شده است. رضاییان با انگیزه جام جهانی به سپاهان رفت و دوباره به اوج برگشت. او حالا از نقاط قوت زردپوشان است و نمی‌توانم از نمایش‌های او چشم‌‌پوشی کرد.

حسین پورحمیدی

پورحمیدی پیشتر هم نمایش‌های خوبی از خود ارائه داده و سال گذشته در ثبت آمار کم‌نظیر آلومینیوم در نیم‌فصل اول تاثیر داشت. امسال او ریل پیشرفت را رها نکرده و حالا در یک‌قدمی بیرانوند برای ثبت آمار بهترین کلین شیت قرار گرفته است.

رامتین سلیمان‌زاده

مس رفسنجان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و تمام بازیکنان خط دفاع سه نفره‌اش ستاره هستند. جفرسون باهیا عالی بوده و شاهین توکلی به همین ترتیب اما سلیمان‌زاده که فصل گذشته هم در آلومینیوم خوب کار کرده امسال به روندش ادامه داده و شایسته حضور در جمع برترین‌ها است.

ریکاردو آلوز

در بیابان هافبک‌های خلاف و بازیساز، آلوز را باید طلا گرفت. او بهترین خرید تیم تراکتور است و تا توانست برای تراکتوری‌ها گل‌سازی کرد. عملکرد او آن‌قدر خوب بوده که همین حالا در نیم فصل هم مشتری پیدا کرده است.

بهترین مربی: یحیی گل‌محمدی

ناکامی در لیگ گذشته باعث شد او به خودش بیاید و با انعطاف در تاکتیک‌ها و روش‌هایش دوباره به صدر تکیه کند. اوج کار او را بها دادن به محمد عمری در لحظه درست بدانید. هنوز آینده روشن نیست اما حالا باید جایزه برترین مربی نیم‌فصل را به او داد.

اتفاق ویژه: دربی جذاب

پس از اتمام جام جهانی و تعطیلات یک ماهه تیم‌ها تصور نمی‌شد لیگ جذاب شروع شود اما دربی 99 آن‌قدر باکیفیت و جذاب بود که در زمره بهترین بازی های دو فصل اخیر قرار بگیرد. افسوس که روند بازی‌های خوب در لیگ ادامه نداشت.

انتهای پیام