شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتسال#تبریز

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون:

تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم

تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم

تبریز - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم، گفت: تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم.

اسماعیل تقی پور بعداز پیروزی تیمش برابر فرش آرا در لیگ برتر فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از هفته قبل می‌دانستیم که بازی سختی مقابل تیم با شخصیتی مثل فرش آرا داریم لذا آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم و از همان ثانیه‌های ابتدایی بازی کنترل بازی را در دست داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون عنوان داشت: با کسب گل اول تیم حریف مجبور به بازی پاور پلی شد و ما توانستیم تا پایان نیمه نخست نتیجه یک بر صفر را حفظ کنیم.

تقی پور اضافه کرد: با تغییر برنامه در نیمه دوم به خواسته‌هایمان دست یافتیم و بازی را با اختلاف ۵ گل پیروز شدیم.

وی در خصوص کسب مجوز حضور هواداران در مسابقات والیبال اذعان کرد: ما نیز پیگیر حضور هواداران بودیم ولی به ما گفتند فدراسیون فوتبال چنین مجوزی را صادر کند و ما امیدواریم که این مجوز برای بازی‌های فوتسال نیز صادر شود تا هم ما و هم علاقه مندان به بازی فوتسال از تماشای بازی لذت ببرند.

تقی پور با اشاره به درخشش مهدی جاوید اظهار کرد: جاوید به خودی خود که آقای گل نشده وی به رغم داشتن شخصیتی بالا از تجربه و تکنیک خوبی برخوردار است و بارها شاهد هنرنمایی این بازیکن بودیم و همه چیز در مورد این بازیکن نمایان است.

تیم مس سونگون با برتری امروز مقابل فرش آرا در مجموع با کسب ۵۷ امتیاز یکه تاز لیگ برتر فوتسال کشور است.