شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انسانی

رئیس جمهور: مهمترین سرمایه کشور نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است

رئیس جمهور: مهمترین سرمایه کشور نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است

رئیس جمهور گفت: امروز در ایران آنچه می‌بینیم اتکا به خدا است، ظرفیت‌هایی است که کشور ما از آن برخوردار است، در حوزه‌های بسیاری پیشرفت داشتیم، مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است که در عرصه‌های مختلف در حال نقش آفرینی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور در جریان سفر به یزد در جمع مردم شهرستان خاتم ضمن گرامیداشت یاد ایثارگران و شهدا گفت: از استقبال گرم شما صمیمانه تشکر میکنم از ابراز محبت شما شرمنده شدم ، این تجلیل شما از شهدا است.

وی افزود: پیام این حضور آن است که به دوستان انقلاب بگوید باید امیدوار زندگی کرد و به دشمنان پیام این است که تاکنون دچار اشتباه محاسباتی شده‌اید، شهرستان خاتم مشکلاتی دارد اما بارها به رهبر انقلاب اعلام کرده‌اند که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم. 

رئیسی با بیان اینکه حضرت فاطمه منشا همه برکات عالم است، اظهار داشت: امروز در ایران آنچه می‌بینیم اتکا به خدا است، ظرفیت‌هایی است که کشور ما از آن برخوردار است، در حوزه‌های بسیاری پیشرفت داشتیم، مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است که در عرصه‌های مختلف در حال نقش آفرینی هستند.

در حال تکمیل