شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اقتصاد مقاومتی

رئیس‌جمهور: یکی از ضرورت‌های امروز عرصه اقتصاد اجرای نسخه اقتصاد مقاومتی است

رئیس‌جمهور: یکی از ضرورت‌های امروز عرصه اقتصاد اجرای نسخه اقتصاد مقاومتی است

رئیس جمهور تحقق اقتصاد مقاومتی را باعث تقویت و ارتقای امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت‌های جدی دولت مردمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله رئیسی در ادامه برنامه‌های اولین روز سفر دولت مردمی به استان یزد، شامگاه پنجشنبه در دیدار طلایه‌داران پیشرفت و فعالان اقتصادی استان یزد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حضور در این جمع را برای خود و همکارانش توفیقی بزرگ توصیف و تصریح کرد: امیدوارم تلاش شما برای پیشرفت و رشد اقتصادی، منشا آثار و برکات فراوان برای استان و کشور باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ضرورت امروز عرصه اقتصاد، اجرای نسخه اقتصاد مقاومتی است که تکانه‌های داخلی و خارجی نتواند آن را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: در این زمینه باید از همه تجریبات استفاده کرد و حتی تجربیات بیرونی را بومی کرده و مورد استفاده قرار داد.

رئیسی یکی از لوازم تحقق اقتصاد مقاومتی را دانش‌پایه شدن اقتصاد برشمرد و اظهار داشت: اگر دانایی ضمیمه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور شود، می‌تواند ارزش افزوده فعالیت‌های اقتصادی را به شدت افزایش دهد.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر چه بهره‌گیری از دانش‌های نوین در فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم و راهگشاست، اما افرادی نیز در عرصه فعالیت‌های اقتصادی داریم که با وجود نداشتن مدارک دانشگاهی، تجارب و سوابقی دارند که آنها را به بلد راه و کار اقتصادی تبدیل کرده و تجارب آنها بسیار ذی‌قیمت و ارزشمند است.

آیت‌الله رئیسی تحقق اقتصاد مقاومتی را باعث تقویت و ارتقای امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت‌های جدی دولت مردمی است.

انتهای پیام