شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#وزیر بهداشت#رئیس جمهور

دفاع نماینده اردبیل از عملکرد وزیر بهداشت مقابل رئیس جمهور در صحن علنی مجلس

دفاع نماینده اردبیل از عملکرد وزیر بهداشت مقابل رئیس جمهور در صحن علنی مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، وزیر بهداشت را زینت الوزرای کابینه رییسی دانست و هنمگام حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از عملکرد عین اللهی دفاع کرد و گفت: وزیر بهداشت وزیری جهادی و‌ دارای عملکردی مثبت است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان را مدیری با نگاه راهبردی و دارای تجربه طولانی در حکمرانی سلامت توصیف کرد که توانست کرونا را  در کمتر از یک سال مهار، بیمه سلامت را همگانی و افزایش ظرفیت پزشکی را تا ۲۰ درصد محقق کند.

وی افزود: مافیای دارو از اجرای طرح دارویار لطمه خورده و  به دنبال مانع تراشی بر سر اقدامات اصلاحی وزیر بهداشت هستند در حالی که تخصیص ارز ترجیحی، جز اتلاف بیت المال و قاچاق معکوس نتیجه ای نداشت و عملکرد وزیر در حذف این ارز قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون اتلفیق بودجه 1402 مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه مجلس گفت: بنده در حضور رئیس جمهور از عملکرد وزیر بهداشت دفاع کردم و گفتم که نباید به خاطر اغراض شخصی بر طبل استیضاح کوبید.

موسوی تصریح کرد: معتقدم باید به وزیری که تا این حد در مدت یک سال و چهار ماه در نظام سلامت تحول ایجاد کرده، لوح سپاس داد، نه آن که به خاطر سهم خواهی و انتصابات، دستاوردهای ملی حوزه سلامت را زیر سؤال برد.

وی با اشاره به این که سلامت، مأمن و نقطه امید مردم در شرایط دشوار اقتصادی است، تصریح کرد: عین اللهی، زینت الوزرای کابینه آیت الله رییسی است و باید نظام سلامت را که این حجم از خدمات به مردم مستضعف ارائه کرده است، تقویت کرد.

انتهای پیام