شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##پیروزی#ویژه#ذوب#آهنی#برابر#ارتدوکس#اردن

پیروزی ویژه ذوب آهنی ها برابر ارتدوکس اردن

پیروزی ویژه ذوب آهنی ها برابر ارتدوکس اردن

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم سوپرلیگ غرب آسیا ارتدوکس اردن را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  هفته سوم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در شرایطی دنبال شد که شاگردان فرزاد کوهیان در تهران و در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی میزبان ارتدوکس اردن بودند.

این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه آغاز شد و ذوب‌آهن کوارتر اول را با نتیجه ۳۲ بر ۲۶ به سود خود خاتمه داد تا از همان ابتدا قدرت خود را به حریف دیکته کند، اما جدال دو تیم در کوارتر دوم پایاپای و نزدیک دنبال شد و این بار نماینده اردن ۱۷ بر ۱۴ پیروز شد.

در کوارتر سوم ذوب‌آهنی‌ها با تمرکز بیشتر به دنبال اهداف خود بودند و با چرخش توپ سعی در رسیدن به اهداف خود داشتند. پرتاب‌های سه‌امتیازی شاگردان کوهیان در این بازی هرچند موثر بود اما در دفاع به نظر می‌رسید آنچنان که باید و شاید موفق عمل نکردند اما این کوارتر نیز با برتری ۲۶ بر ۲۳ ذوب آهن به پایان رسید تا کار به کوارتر چهارم کشیده شود.

در کواتر چهارم بازی، نماینده اردن که نمی‌خواست، در تهران بازنده باشد سعی در جبران نتیجه داشت. در آن سوی میدان ذوب‌آهن نیز به دنبال آن بود تا از این دیدار خانگی نهایت بهره را ببرد و ۲ پرتاب سه امتیازی ذوب‌آهن باعث شد تا سبزپوشان اصفهانی فاصله خود را با حریف افزایش دهند. کوارتر چهارم نیز با برتری ۱۷ بر ۱۳ به سود نماینده ایران تمام شد تا ذوب‌آهن در نهایت با نتیجه ۸۹ بر ۸۱ پیروز میدان باشد.

برنامه مسابقات ذوب‌آهن در مرحله مقدماتی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به این شرح است:

چهارشنبه – ۵ بهمن ۱۴۰۱

ذوب‌آهن اصفهان – بیروت لبنان ساعت ۱۸:۰۰

پنجشنبه – ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

الاتحاد سوریه – ذوب‌آهن اصفهان ساعت ۱۹:۳۰

پنجشنبه – ۳ فروردین ۱۴۰۲

ارتدوکس اردن – ذوب‌آهن اصفهان

انتهای پیام