شهر خبر

سکوت مصطفی آجورلو می شکند ؛ سردار علیه علی فتح الله‌زاده

مدیرعامل سابق استقلال اعلام کرد آماده است تا در برنامه فوتبال برتر پاسخ علی فتح‌الله‌زاده را بدهد.

سکوت مصطفی آجورلو می شکند ؛ سردار علیه علی فتح الله‌زاده

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

بعد از آنکه علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر حضور یافت و صحبت‌های تندی را علیه مصطفی آجورلو بر زبان آورد، حالا مدیر پیشین آبی ها قصد پاسخگویی دارد.

آجورلو در گفت و گویی اعلام کرده که حاضر است جواب فتح‌الله‌زاده را بدهد. او گفت: «اینجانب تاکنون به واسطه حفظ آرامش تلاش کردم کمتر درباره وقایع و اتفاقات مرتبط با باشگاه استقلال سخن بگویم، اما اکنون لازم می‌دانم به جریان تحریف، تخریب و تهمت که به بخشی از آن در مصاحبه اخیرم اشاره کردم و به بخش مختصری از آنها پاسخ دادم، به صورت مفصل پاسخ بگویم تا روند وارونه کردن حقیقت ادامه نیابد.»

وی در ادامه افزود: «بر این اساس آماده حضور در همان برنامه تلویزیونی هستم تا در زمان و شرایطی کاملاً مشابه، توضیحات تفصیلی درباره آنچه در باشگاه استقلال انجام شد و همچنین پاسخ اتهام‌ها و تخریب‌هایی که بیان شد را ارائه کنم. بدیهی است که به منظور رعایت عدالت لازم است این گفت‌وگو به شکل منصفانه در زمان و شرایط مشابه برنامه اخیر انجام شود.»

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین خاطر نشان کرد: «در این برنامه خواهم گفت که چگونه با تحریف و تخریب مداوم تلاش گردید دورانی که به قهرمانی استقلال منجر شد، سیاه و تاریک جلوه داده شود.»