شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#رئیس جمهور#دمشق#تحریم#ثابت#واشنگتن

اعلام حمایت کوبا از سوریه علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و تروریسم

اعلام حمایت کوبا از سوریه علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و تروریسم

رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کوبا در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی که صلح در خاورمیانه و صلح و امنیت بین المللی را تهدید می‌کند، تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور کوبا در مراسم دریافت استوارنامه «غسان عبید» به عنوان سفیر سوریه در کوبا که با حضور «برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا برگزار شد، مخالفت مطلق خود را با اقدامات، محدودیت‌ها و تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا به عنوان دشمن مشترک هاوانا و دمشق، علیه مردم سوریه که هدفش مانع تراشی در روند بازسازی و اختلال روند توسعه اقتصادی این کشور است، اعلام کرد.

رئیس جمهور کوبا در این مراسم از قهرمانی‌هایی که مردم، ارتش و دولت سوریه در مقابله با تروریسم برنامه ریزی شده مورد حمایت غرب رقم زدند، تمجید و از مواضع شریف سوریه در مجامع و سازمان‌های بین المللی و حمایت مستمر از کوبا قدردانی کرد.