شهر خبر

سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت:

به هیچ عنوان تسلیم نمی‌شویم و بنا داریم «پیشرفت» را ادامه دهیم

باید در استفاده از آب، برق، گاز صرفه‌جویی کنیم

ابراهیم رئیسی گفت: به‌هیچ عنوان، حاضر به «تسلیم» نیستیم و بنا داریم، «پیشرفت» را ادامه دهیم.

به هیچ عنوان تسلیم نمی‌شویم و بنا داریم «پیشرفت» را ادامه دهیم
کد خبر: 591224
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۱۳:۱۳:۳۷
اعتمادآنلاین |

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: دشمن تلاش کرده با تحریم، تهدید و تنگناها ما را در فشار حداکثری قرار دهد، اما موفق نشده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: امروز هم خودشان اعلام می‌کنند که ما در فشار حداکثری موفق نشدیم و دلیل آن هم وجود اراده‌های پولادینی است که می‌خواهند بگویند ما در جنگ اراده‌ها به هیچ عنوان حاضر به متوقف شدن در پیشرفت و تسلیم نیستیم بلکه بنا داریم این پیشرفت را ادامه دهیم.

 رئیسی بر مدیریت مصرف تاکید کرد و گفت: باید در استفاده از آب، برق، گاز و تمام آنچه که از مواهب الهی به ما و ملت ما داده شده باید صرفه جویی کنیم؛ نوع استفاده از آب، برق، گاز و بسیاری از این امکانات باید اصلاح شود.

وی اصلاح در الگوی مصرف را ضروری دانست و عنوان کرد: این موضوع بسیار مهم است چرا که میزان مصرف گاز در کشور ما به کشورهای دیگر دنیا تفاوت قابل توجهی دارد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیار بسیار نام‌آور مردم استان یزد روحیه قناعت و دوری از اسراف است به نحوی که به یک شعار برای ویژگی‌های مردم این استان تبدیل شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: از قدیم آب‌رسانی به مردم از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار بود و افرادی که در این طرح آب رسانی که یک عمر نیاز مردمی به آب را بیمه می‌کنند قطعا در نزد خدا ارزش بسیار بالایی دارد. وی افزود: ما در دولت نسبت به انجام طرح‌های بزرگ مصمم هستیم و با شعار ما می‌توانیم به دنبال آن هستیم که با اتکال به خدا و استفاده از داشته‌هایمان که مهمترین آن نیروی انسانی خوب است پیشرفت همه جانبه را دنبال کنیم.