شهر خبر

ماجرای خیانت به سرمربی استقلال چیست؟

محمود فکری هنوز از اتفاقاتی که برای او در استقلال رخ داده گله‌مند است و بر این باور است برخی از بازیکنان در حق او کم کاری کرده‌اند!

ماجرای خیانت به سرمربی استقلال چیست؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

فکری بارها و بارها در این باره صحبت کرده است و امروز در پایان دیدار با سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم اتفاقات تلخ گذشته را ورق زد. او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا امروز هم در ترکیب استقلال برخی از بازیکنان کم کاری می‌کنند؟ گفت: زیاد نمی‌خواهم در مورد استقلال صحبت کنم، در جامعه ما کسانی که خائن هستند مورد اقبال قرار می‌گیرند.

منظور محمود فکری که با تیم ساپیا برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند، کدام بازیکن یا بازیکنان هستند و او به چه کسی و چه کسانی خائن می‌گوید.

او زمانی که سرمربی تیم استقلال بود هیچ گاه اسم بازیکن را نیاورد چرا که اسم بردن از بازیکن می‌توانست در در کمیته انضباطی برای او گران تمام شد. او در زمان حضور در نفت مسجد سلیمان هم به برخی از بازیکنان تیمش به خصوص بعد از شکست در برابر ذوب آهن اتهام کم کاری زد و آنها را از تمرین اخراج کرد. البته بعد از اخراج مشخص شد این بازیکنان چه کسانی هستند و حتی این بازیکنان با مراجعه به کمیته انضباطی از سرمربی وقت تیم نفت شکایت کردند.

محمود فکری در دوره حضور در تیم استقلال هم با یک بازیکن به شدت مشکل خورد که همه می‌دانند او سیاوش یزدانی است. این بازیکن علیه محمود فکری مصاحبه تندی انجام داد و البته سرمربی سابق استقلال هم مصاحبه او را بی پاسخ نگذاشت. با این حال هیچ کس به درستی نمی‌داند منظور محمود فکری کدام بازیکن و بازیکنان هستند.