شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جام حذفی#تراکتور#لیگ برتر

طعنه به ساپینتو : سرمربی حرفه‌ای اینقدر زمان نمی‌خواهد

مهاجم اسبق آبی پوشان گفت: استقلال اگر بخواهد مثل بازی در لیگ برتر مقابل تراکتور بازی کند، از رقابتهای جام حذفی حذف خواهد شد.

طعنه به ساپینتو : سرمربی حرفه‌ای اینقدر زمان نمی‌خواهد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

هاشم حیدری  در خصوص بازی استقلال و تراکتور در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: در بازی قبل دو تیم که در لیگ برتر برگزار شد استقلال اشتباهات زیادی داشت و این تیم در تبریز تنبیه شد. بازی ضعیف آبی‌پوشان بسیار پر انتقاد بود و اگر بخواهند با همین شیوه در جام حذفی بازی کنند مطمئن باشید که استقلال خیلی زود از گردونه مسابقات حذف خواهد شد.

وی افزود: به نظر من استقلال برای جبران می آید تا بازی ضعیف هفته پیش را فراموش کند. آبی پوشان باید در زمین بیشتر احساس مسئولیت کنند و با تمرکز در زمین بازی حضور داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال تغییرات زیادی در ترکیب انجام می دهد، به همین دلیل استقلال ثبات لازم را ندارد. وی زمان زیادی در ایران سپری کرده است و باید شناخت کامل از تیم خود و حریفان داشته باشد اما در عمل نشان داد که هنوز زمان نیاز دارد که این مسئله برای یک سرمربی حرفه ای جالب نیست.

مهاجم پیشین استقلال در پایان گفت: امیدوارم استقلال با ارائه یک بازی زیبا و هماهنگ تراکتور را شکست دهد و به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی را پیدا کند در این شرایط فقط پیروزی و صعود به دور بعد می تواند هواداران را امیدوار کند.