شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هنرمندان#کنسرت

دلسوزی عجیب روزنامه جوان برای خوانندگان؛ مافیای غرب‌زده اجازه نمی‌‌دهد کنسرت برگزار شود و کار هنرمندان کساد شده!

فقط یک دیکتاتوری محض می‌تواند این‌گونه قشر هنرمند عرصه موسیقی را در معرض رکود معیشتی قرار بدهد. کار این قشر به طور کامل کساد شده.

دلسوزی عجیب روزنامه جوان برای خوانندگان؛ مافیای غرب‌زده اجازه نمی‌‌دهد کنسرت برگزار شود و کار هنرمندان کساد شده!
کد خبر: 591090
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۲۰:۴۰:۵۱
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان نسبت به عدم ازسر گرفته شدن کنسرت‌ها انتقاد کرده و نگران وضعیت معیشتی هنرمندان عرصه موسیقی شده است!

به گزارش جوان، کنسرت‌ها در لس‌آنجلس، ملبورن، سیدنی، لندن و مونترال اجرا می‌رود، پارتی‌ها در شهر‌های بزرگ به شکل زیرزمینی برقرارند، اما در ایران مافیای غرب‌زده و البته سیاست‌زده نزدیک چهار ماه است برگزاری کنسرت‌های موسیقی را برابر با عادی‌سازی وضعیت تعبیر کرده و طوری فضاسازی می‌کند تا کسی جرئت برگزاری کنسرت را نداشته باشد. نام و عنوان فرد یا جریانی در این باره مطرح نیست، اما فشار‌های رسانه‌ای که از شیوه‌ها و شگرد‌های مختلفی استفاده می‌کند هنرمندان عرصه موسیقی را در وضعیتی قرار داده که جرئت نمی‌کنند کارشان را از سر بگیرند. 

در ادامه این مطلب آمده است: این وضعیت در حالی است که طبق شنیده‌ها اغلب بدنه فعال در موسیقی از این وضعیت به ستوه آمده‌اند. فقط یک دیکتاتوری محض می‌تواند این‌گونه قشر هنرمند عرصه موسیقی را در معرض رکود معیشتی قرار بدهد. هنرمندان این عرصه دو سال سخت کرونایی را پشت سر گذاشتند و تا آمدند خود را از زیر بار رکود سخت کرونایی نجات دهند هشتگ‌های مهسا امینی که اغلب از خارج کشور داغ می‌شد کار این قشر را به طور کامل کساد کرد.