شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

توصیف روزنامه دولت از «دیدارهای مردمی» مقام رهبری؛ لذت‌بخش‌ترین اتصال عالم هستی، اتصال با «ولایت‌» است

لحظه‌ای که رهبری وارد حسینیه می‌شود و جمعیت منتظر بلند می‌شوند و آنگاه جمعیت و رهبری چشمشان به چشم هم می‌افتد، یکی از زیبا‌ترین اتصالات عالم شکل می‌گیرد.

توصیف روزنامه دولت از «دیدارهای مردمی» مقام رهبری؛ لذت‌بخش‌ترین اتصال عالم هستی، اتصال با «ولایت‌» است
کد خبر: 591031
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۹:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

ارگان رسانه‌ای دولت گزارشی از حاشیه دیدار «مردم قم» با مقام رهبری دارد که در آن تاکید کرده «لذت‌بخش‌ترین وصل و اتصال در عالم هستی»، اتصال با «ولایت» است.

به گزارش ایران، حضور در محفل سخنرانی رهبری عایداتی برای اندیشه و قلب انسان دارد که از باب «فاما بنعمه ربک فحدث» باید بازگو کرد و با دیگران در میان گذاشت. لحظه‌ای که رهبری وارد حسینیه می‌شود و جمعیت منتظر بلند می‌شوند و آنگاه جمعیت و رهبری چشمشان به چشم هم می‌افتد، یکی از زیبا‌ترین اتصالات عالم شکل می‌گیرد. نگاه مردمی که می‌فهمند چه مسیری را باید بروند، چه اصولی را باید رعایت کنند و به چه کسی باید دل ببندند. مردمی که عاشقانه دوست دارند مسیرشان را و رهبر الهی و حکیم شان را. مردمی که عزم کرده‌اند، قیام کرده‌اند و بنای بر حرکت و سلوک در این مسیر پر خطر را دارند. نگاه این مردم گره می‌خورد ناگهان به نگاه رهبری که حاضر شده زیر بار یک مسئولیت خطیر و سنگین برود و زیر این بار شانه بدهد. رهبری که حکمتش و صبرش و اقتدارش و البته مظلومیتش زبانزد است. وقتی این دو یکدیگر را می‌بینند و هر دو برای هم دست بلند می‌کنند دیدنی است. اینجا است که لذتبخش‌ترین وصل و اتصال در عالم هستی شکل می‌گیرد؛ «ولایت»