شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#فوتبال#تیم فوتبال

مهدی رجب زاده:

باخت تیم فجر برابر تجربه نساجی/ شاکله تیم خوب است

باخت تیم فجر برابر تجربه نساجی/ شاکله تیم خوب است

قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با اظهار این که تیمش برابر تجربه نساجی باخت،در عین حال از بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب زاده در نشست خبری بعد از بازی مقابل نساجی در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با تبریک به تیم نساجی و هواداران درباره بازی گفت: این بازی یکی از بهترین بازی‌های امسال و فصل جاری بوده است و از نظر فنی فجر سپاسی در دو نیمه تیم برتر میدان بوده است.

وی تفاوت فوتبال فجر سپاسی شیراز و نساجی مازندران را در تجربه دانست وگفت: امروز ما به تجربه باختیم زیرا فجر سپاسی جوان‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر بوده و بسیاری از بازیکنان ما تجربه کافی در لیگ ندارند.

وی گفت: امروز بیش از همیشه به بازیکنان افتخار کردم زیرا بازی خوب ارائه شده و فراهم کردن موقعیت‌های فراوان برای ما لذت بخش بود.

رجب زاده از بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: امروز تیم ما فوتبال قوی و با برنامه‌ای ارائه کرده است و کیفیت زمین اجازه بازی خوب را به ما داده است و بیشتر تفکرات ما روی بازی پله‌ای متمرکز شده است.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از مسئولان استان فارس خواست تا نسبت به بهسازی زمین حافظیه اقدام کنند و گفت: کیفیت این زمین بسیار خراب است و زمین دستغیب نیز دارای مشکلاتی بوده و جلوی کار گرفته شده است.

رجب زاده با بیان این که بچه‌های ما در شیراز روی زمین بازی عذاب می کشند خواستار توجه برای رفع مشکلات فراروی ورزشگاه‌های این استان شد و از تلاش بازیکنان تیمش تقدیر کرد و درباره برنامه برای نیم فصل گفت: شاکله و اساس تیم به دلیل جذب بازیکنان خوب در ابتدای فصل خوب است ولی ممکن است دو تا سه بازیکن جابجا یا جذب کنیم زیرا بیشتر بچه‌ها خوب هستند.

وی اظهار داشت: بیش از ۹۷ درصد بازیکنان را در تیم حفظ می‌کنیم زیرا توانمند هستند و قابلیت بالایی دارند.

تیم فجر سپاسی برابر تیم نساجی مازندران با نتیجه دو بر صفر بازی را واگذار کرد.