شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#جام حذفی#تیم فوتبال

کارگرجم: بازیکنان استقلال به شکست اخیر فکر نکنند/ ساپینتو پرتغالی دو آتشه است

کارگرجم: بازیکنان استقلال به شکست اخیر فکر نکنند/ ساپینتو پرتغالی دو آتشه است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از بازیکنان استقلال می‌خواهم به شکست‌ اخیر فکر نکنند و برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به میدان بروند.

اکبر کارگرجم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال برای حمایت از ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: زیاد در جریان کارهای مدیران باشگاه نیستم و نمی‌دانم چه تصمیماتی گرفته‌اند. طبیعی است وقتی تیم می‌برد هواداران خوشحال هستند و شکست می‌خورد، ناراحت. با این وجود، نباید سرمربی تیم را با یکی دو بازی اخیر قضاوت کرد و بپرسیم خوب است یا بد. درست است که استقلال در چند بازی اخیر نتیجه نگرفته ولی باید کارشناسی شود که علت نتیجه نگرفتن تیم چه چیزی بوده است. فراموش نکنیم فوتبال برد و باخت دارد و قرار نیست استقلال همیشه پیروز باشد.

وی در مورد انتقادها از ساپینتو به دلیل محرومیت‌هایش و رفتارهای او کنار خط تصریح کرد: بعضی‌ها تودار هستند و احساسات‌شان را بروز نمی‌دهند. ساپینتو از آن پرتغالی‌های دو آتشه است که همیشه دوست دارد تیمش برنده باشد. یکی ساکت می‌نشیند و حرفی نمی‌زند ولی یکی مثل او با حرارت کنار زمین با بازیکنان و داور صحبت می‌کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: از بازیکنان می‌خواهم به شکست مقابل تراکتور در لیگ فکر نکنند و بازی‌های خودشان را انجام دهند. استقلال باید محکم‌تر از قبل بازی کند. این تیم می‌تواند قهرمان لیگ و جام حذفی شود. مدیریت در فوتبال خیلی مهم است. زمان آقای آجورلو، مدیریت خوبی دیدیم و قهرمانی استقلال بدست آمد، به اضافه اینکه مربی‌اش فرهاد مجیدی بود. همه اینها دست به دست هم داد استقلال قهرمان شود. تیمی که مدیر و رهبر نداشته باشد، به درد نمی‌خورد.

کارگرجم در پایان در خصوص درگذشت «پله» اسطوره فوتبال برزیل گفت: روحش شاد باشد. او واقعاً سلطان فوتبال دنیا بود. باز‌ی‌های پله را در جام جهانی‌ها به یاد دارم. با هم دوره‌های او که برزیلی بودند، بازی کرده‌ام. متأسفانه زمانی که پله به تهران آمد، با تیم ملی در خارج از کشور بودم و افتخار این را نداشتم مقابل او بازی کنم.

انتهای پیام/