شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#دهه فجر

افتتاح ۱۰ طرح ورزشی نیمه کاره همزمان با دهه فجر در استان تهران

افتتاح ۱۰ طرح ورزشی نیمه کاره همزمان با دهه فجر در استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۰ طرح ورزشی که سال ها به دلیل نبود اعتبار نیمه کار مانده بود، تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی جوادی روز سه شنبه در این باره گفت: امسال سالی استثنایی برای ورزش تهران است، چراکه ۱۰ طرح ورزشی را در هفته تربیت بدنی افتتاح کردیم و ۱۰ طرح دیگر هم در ایام مبارک دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح ها سال ها به دلیل نبود اعتبار به صورت نیمه کاره مانده بود، ادامه داد: افتتاح این تعداد طرح، بی نظیر و بی سابقه است و با روحیه و مدیریت جهادی در دولت سیزدهم رقم خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان افتتاح مجموعه ورزشی بانوان حصارک در بهارستان را یکی از شاخص ترین این طرح ها عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان های پاکدشت، ملارد، رباط کریم و قرچک هم در دهه فجر بهره برداری طرح ورزشی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نگاه ما در تعریف طرح های ورزشی به شهرستان ها و مناطق کم برخوردار است تا سرانه ورزشی این مناطق بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای این طرح های ورزشی هزینه شده، اما ارزش واقعی و به روز آنها با توجه به قیمت زمین و... به هزار میلیارد تومان می رسد.

جوادی همچنین گفت: در یک سال گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اتفاقات خوبی رخ داده که منشا آن تغییر رویکرد و حمایت از ورزش در دولت مردمی است.

وی گریزی هم به ورزش روستایی زد و اعلام کرد: سالن های روستایی با رعایت مقررات به دهیاری ها واگذار می شود. با این واگذاری، تعمیر، نگهداری و مدیریت سالن های ورزشی در اختیار خود مردم روستاها قرار می گیرد

انتهای پیام