شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصولگرا

جمله خبرگزاری اصولگرا به برهانی، حقوقدان اصولگرا / او ادای «گاندی» را درمی‌آورد

جمله خبرگزاری اصولگرا به برهانی، حقوقدان اصولگرا / او ادای «گاندی» را درمی‌آورد

تسنیم نوشت: اگر شومن‌بازی حمید فرخ‌نژاد و امثال او پس از دریافت قسط کارش برای نهادهای جمهوری اسلامی خیلی شرم‌آور است، ادای گاندی درآوردن و اخراج را برای اعتراض فاکتور کردن هم برای مدرسی که پیشتر نامه‌ی قطع‌ همکاری او صادر شده نیز چیزی جز فرصت‌طلبی نیست.

خبرنگار تسنیم پس از پرس و جو از برخی مسئولان در این باره مطلع شد که اساساً مسائل مربوط به آقای برهانی به پیش از اتفاقات اخیر بازمی‌گردد؛ در نامه‌ای به تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۱، یعنی حدود ۴۰ روز قبل از اجرای حکم محسن شکاری، هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه تهران به نامه شماره ۱۷۹۳۸۲ مورخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ (یعنی ۵۰ روز قبل از اجرای حکم محسن شکاری) به معاونت آموزشی دانشگاه تهران پاسخ داده است که با ادامه عضویت ایشان (محسن برهانی) در هیات علمی دانشگاه تهران مخالفت شد.

محاربه , دانشگاه تهران ,

در حقیقت عضویت ایشان در هیئت علمی دانشگاه تهران آزمایشی بوده و با درخواست وی برای رسمی شدن به‌دلیل نیاوردن نصاب و امتیاز لازم موافقت نشده است. همچنین ماجرای مخالفت با هیئت علمی شدن آقای برهانی و بررسی رزومه وی به خیلی پیشتر این ایام و سال ۹۷ برمی‌گردد اما در شهریورماه امسال نهایی شده است.

به هر حال، می‌توان معترض بود و حتی در مقام اپوزیسیون یک نظم سیاسی نیز عمل کرد، امّا غش در اعتماد و فریب دادن مردم، حتی فریب معترضین، نه تنها امر اخلاقی نیست، بلکه ریاکارانه و فرصت‌طلبانه محسوب می‌شود. اگر شومن‌بازی حمید فرخ‌نژاد و امثال او پس از دریافت قسط کارش برای نهادهای جمهوری اسلامی خیلی شرم‌آور است، ادای گاندی درآوردن و اخراج را برای اعتراض فاکتور کردن هم برای مدرسی که پیشتر نامه‌ی قطع‌ همکاری او صادر شده نیز چیزی جز فرصت‌طلبی نیست.



۲۱۲۲۰