شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#هنرمندان

جشنواره فیلم فجر، رویدادی متعلق به همه هنرمندان کشور است

جشنواره فیلم فجر، رویدادی متعلق به همه هنرمندان کشور است

محمدمهدی اسماعیلی شامگاه سه شنبه بیستم دی ماه از دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بازدید کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمدمهدی اسماعیلی شامگاه سه شنبه بیستم دی ماه در بازدید از دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ضمن تقدیر از فعالیت بخش های مختلف این مجموعه ابراز امیدواری کرد چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر، جزو درخشان ترین دوره های فیلم فجر باشد.

وزیر فرهنگ با اشاره به تلاش های سازمان سینمایی برای ارتقای سطح کیفی و محتوایی آثار چهل و یکمین دوره فیلم فجر گفت: خوشبختانه گزارش بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نمایانگر کیفیت و تنوع آثار در این دوره است.

اسماعیلی درباره برپایی همزمان بخش ملی و بین الملل جشنواره چهل و یکم فجر گفت: به نظر می رسد جمع بندی سازمان سینمایی برای ادغام دوباره بخش ملی و بین الملل جشنواره تصمیم مناسبی بوده و آثار مثبتی به همراه داشته است؛ البته منتظر ارزیابی نهایی این تصمیم پس از برگزاری جشنواره خواهیم ماند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد همزمانی برپایی بخش ملی و بین الملل جشنواره فجر و تنوع قابل توجه آثار حاضر در این بخش ها بتواند همه ذائقه های سینمایی را اقناع کند.

وزیر فرهنگ با دعوت از هنرمندان برای حضور فعال در جشنواره فیلم فجر گفت: امیدوارم همه هنرمندان عزیز کشور چه آن ها که در جشنواره امسال فیلم دارند و چه سایرین، در جشنواره فجر که قله فعالیت های هنری کشور هست مشارکت جدی داشته باشند زیرا جشنواره فیلم فجر، رویدادی متعلق به همه هنرمندان کشور است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر آلبوم خاطرات هنرمندان کشور است، گفت: نباید فراموش کرد که با تلاش تمامی هنرمندان  طی سالیان متمادی، جشنواره فیلم فجر هم اکنون به ایستگاه چهل و یکم خود رسیده است.

وزیر فرهنگ با تاکید بر لزوم بهره مندی حداکثری از جشنواره فیلم فجر، گفت: با افتتاح سالن های مجهز سینمایی در شهرهای مختلف کشور طی ماه های گذشته ظرفیت ارزشمندی برای نمایش فیلم های جشنواره در استان ها فراهم شده است. از سوی دیگر سینماسیار همچون سال گذشته بستر نمایش آثار جشنواره برای مردم روستاها و مناطق کم برخوردار را فراهم می کند.

لازم به ذکر است، محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی و مجید زین العابدین دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در بازدید از دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر همراهی کردند.

گفتنی است پیش از سخنان وزیر فرهنگ، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و محمد خزاعی گزارشی از روند فعالیت های ستاد و دبیرخانه این دوره از جشنواره و ارائه کردند.

انتهای پیام