شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#برگزاری مسابقات

علی خلیلی عنوان کرد:

با تمام دستگاه‌ها برای برگزاری مینی فوتبال محلات تعامل می‌کنیم

 با تمام دستگاه‌ها برای برگزاری مینی فوتبال محلات تعامل می‌کنیم

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی گفت: برای برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات با تمام دستگاه ها و نهادهای اجرایی کشور تعامل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی،‌ علی خلیلی سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به برنامه ریزی جامع صورت گرفته در خصوص برگزاری مسابقات مینی فوتبال اظهار داشت: این طرح مبتنی بر دستاوردهای طرح موفق جام پرچم و به منظور جذب مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در فعالیت بدنی است.

او ادامه داد:‌ تاکنون موفق به جلب همکاری و مشارکت مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و روسای محترم هیئت های استانی شدیم. همچنین از طریق سازمان توسعه فعالیت بدنی، هماهنگی های بین بخشی بسیار خوبی با ارگان ها و نهادهای ذی ربط ورزش همگانی و دستگاه های صورت گرفته است که بزودی هر یک از دستگاه های اجرایی تیم های ورزشی خود را اعلام می کنند.

مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با تاکید بر ضرورت مشارکت همه اقشار در این دوره از مسابقات اظهار داشت:‌ یکی از اقدامات الزامی جلب مشارکت کانون مساجد استان هاست، که بزودی جلسه هماهنگی اش در ستاد فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: هریک از هئیت های استانی باید تعامل خوبی با این کانون ها برقرار کنند و کانون مساجد استان را تشکیل بدهند. به هر تدبیر کانون های فرهنگی مساجد دارای پتانسیل بسیار خوبی هستند که با این دوره از مسابقات همراهی می کنند و تیم های بسیاری را روانه این دوره از مسابقات خواهند کرد.

سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی افزود: یکی از راهبردهای دولت مردمی در قبال ورزش، تلاش موثر برای تحقق ورزش رایگان به عنوان یک هدف نهایی، دسترس پذیر کردن ورزش، چه از بعد مکان ورزشی، چه از بعد سهولت ورزش، فرهنگ سازی مناسب جهت فراخوان عمومی به حوزه ورزش همگانی، این مسئله از اولویت های دولت مردمی است که همه تلاش های همکاران ما در وزارت خانه معطوف به آن است.

وی درخاتمه خاطر نشان کرد: ضرورت تبلیغات موثر و تلاش برای هرچه بهتر معرفی کردن بزرگترین جام ورزشی، امری است که تنها از طریق یک رسانه امکان پذیر نیست، بلکه باید از تمام ظرفیت های رسانه ای جهت تبلیغ این رویداد استفاده شود.