شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کنکور#اینترنت#محدوده

زارع‌پور: اینترنت فقط در محدوده حوزه‌های امتحانی کنکور قطع خواهد شد

زارع‌پور: اینترنت فقط در محدوده حوزه‌های امتحانی کنکور قطع خواهد شد

وزیر ارتباطات گفت: در جلسه شورای امنیت کشور که برگزار شد تصمیم گرفته شد صرفاً اینترنت‌های تلفن همراه و آن هم در محدوده حوزه امتحانی و با اطلاع‌رسانی قبلی از طریق پیامک قطع شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران، بیان داشت: همه مردم برای ما خاص هستند و اینترنت پرسرعت و طبقاتی که مخصوص عده‌ای خاص باشد وجود ندارد؛  بعضی از سایت ها تحریم شده هستند و ما ابزارهایی فراهم می کنیم برای برنامه نویسان که  دسترسی خاصی می خواهند

وی ادامه داد:  برای گیمرها یکشنبه یک برنامه داریم که ابزار خاصی را برای آنها رونمایی کنیم تا پینگ بازی آنها پایین تر بیاید؛ آیا این ایجاد یک فاصله طبقاتی است؟

وی در خصوص شرایط و جزئیات قطعی اینترنت در روزهای برگزاری کنکور سراسری گفت: سازمان سنجش به دنبال این بود که همزمان با برگزاری کنکور، اینترنت به شکل سراسری قطع شود که ما مخالفت کردیم؛ ما اعتقاد داریم که اینترنت مثل هوا می ماند و الان زندگی مردم به آن وابسته شده از اقتصاد و آموزش و فرهنگ و سرگرمی و نمی شود آن را قطع کرد.

وی افزود: در جلسه شورای امنیت کشور که برگزار  شد تصمیم گرفته شد صرفاً اینترنت‌های تلفن همراه و آن هم در محدوده حوزه امتحانی و با اطلاع‌رسانی قبلی از طریق پیامک قطع شود.

درحال تکمیل..