شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ترکیب استقلال#تراکتور

ستاره جذاب خیال ساپینتو را راحت کرد: برمی گردم!

به نظر می‌رسد آرش رضاوند می‌تواند پیش از بازی با تراکتور کمی به شرایط ایده آل برسد و برای دقایقی در ترکیب استقلال به میدان بیاید.

ستاره جذاب خیال ساپینتو را راحت کرد: برمی گردم!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

یکی از دلایلی که موجب شد استقلال در هفته‌های اخیر ارائه‌گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان نباشد، مصدومیت متوالی بازیکنان تاثیر گذار این تیم بود.

ابتدا عارف غلامی‌مهره موثر در خط دفاع که بازیسازی از او شروع می‌شد، مصدوم شد. در ادامه آرش رضاوند در دربی به شدت آسیب دید. ابوالفضل جلالی هم بعد از جام جهانی به دلیل درد از ناحیه زانو هنوز نتوانسته برای استقلالی‌ها به میدان بیاید و در ادامه محمد حسین مردامند هم در بازی با رفسنجان به جمع مصدومین استقلال پیوست و در بازی در برابر تراکتور هم محمد محبی از ترکیب تیم بیرون آمد و به نظر می‌رسد حضور این بازیکنان در بازی با تراکتور در مصاف روز پنج شنبه هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به این جمع باید سبحان خاقانی را هم اضافه کرد که در ابتدای فصل رباط داد.

با این حال امروز کادر پزشکی تیم استقلال خبر خوشحال کننده‌ای به ریکاردو ساپینتو داد و قدری موجب خوشحالی مربی پرتغالی شد. به نظر می‌رسد آرش رضاوند می‌تواند پیش از بازی با تراکتور کمی به شرایط ایده آل برسد و برای دقایقی در ترکیب استقلال به میدان بیاید.