شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#یورو#ستاره استقلال#قرارداد#بست!

ستاره استقلال به یورو قرارداد بست!

مروری دوباره در اسناد باشگاه استقلال که سازمان خصوصی‌سازی منتشر کرده بود مشخص می کند قرارداد یکی از ستاره های تیم استقلال به ریال بسته نشده است!

ستاره استقلال به یورو قرارداد بست!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

صحبت‌های اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی بار دیگر مشخص کرد مهاجم ۲۴ ساله بوشهری تیم استقلال، پس از انتقال به تیم شباب الاهلی در بازگشت به استقلال (به صورت قرضی) با توافق یک میلیون و صد هزار یورویی از دبی به تهران منتقل شده است.

طبق اعلام باشگاه از کل این مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به عنوان حق انتقال قرضی به باشگاه شباب الاهلی امارات پرداخت می‌شود. معضلی که ظاهراً هنوز باشگاه استقلال بابت پرداخت این رقم دچار مشکل شده است.

اما نگاهی دوباره به اسناد منتشر شده از سوی سازمان خصوصی سازی در شهریورماه امسال (زمانی که قرار بود تیم‌های استقلال و پرسپولیس درباره قراردادها و سایر دارایی‌هایشان شفاف‌سازی کنند) مشخص می کند در نامه شماره ۰۱/۱۲۰۱ به تاریخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ و در بند دوم آن نوشته شده که از مبلغ یک میلیون و صد هزار یورو، ۲۵۰ هزار یورو به عنوان رضایت نامه باشگاه شباب الاهلی پرداخت شده و مابقی به عنوان قرارداد پایه و آپشن قرارداد مهدی قایدی تعیین شده است. این بخش از متن مورد تأیید باشگاه مشخص می‌کند قرارداد مهدی قایدی با باشگاه استقلال به واحد یورو منعقد شده است. اما نکته مهمتر اینکه با کسر ۲۵۰ هزار یورو از مبلغ کل انتقال قرضی، رقم قرارداد این بازیکن ۸۵۰ هزار یورو است.