شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما

هیچ وقت نخواسته‌ام دواین جانسون بعدی سینما باشم

هیچ وقت نخواسته‌ام دواین جانسون بعدی سینما باشم

دیو باتیستا قهرمان سابق دنیای کشتی و ستاره اکشن این روزهای سینما، می‌گوید نمی‌خواهد دواین جانسن بعدی سینما باشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ بازیگر ۵۳ ساله سینما در مصاحبه تازه اش از اینکه او را جانسن مقایسه کرده و می گویند می خواهد جا پای جای او بگذارد، اظهار گله مندی کرده و اصرار می‌کند که به دنبال کسب جایگاه حرفه‌ای خودش در عالم سینما است. باتیستا بار دیگر چنین می‌گوید: «هیچ وقت نخواسته‌ام دواین جانوسن بعدی سینما باشم. همیشه خواسته‌ام این بوده که فقط و فقط یک بازیگر خوب برای فیلم‌های ژانر اکشن و ترسناک باشم. نمی‌دانم چرا بسیاری اصرار دارند به صورت مداوم مرا با این بازیگر/ ورزشکار مقایسه کرده و بحث هایی مثل تقلید و یا جایگزینی و رقابت همه جانبه را پیش کشیده و تکرار می‌کنند.»

اهل فن البته دلیل این اصرار را می‌دانند و آن را به شرایط مشابه این دو بازیگر ربط می‌دهند. دیو باتیستا هم مثل دواین جانس (که در دنیای ورزش به راک معروف است) یکی از قهرمانان دنیای کشتی است که به واسطه شهرت در این رشته، توانست سر از دنیای سینما و ژانر اکشن آن درآورد. به صورت طبیعی، هر ورزشکاری که از عالم کشتی راهی سینما شود، ناگزیر با راک مقایسه می‌شود. این در شرایطی است که راک هم اکنون یکی از ستارگان درجه یک دنیای سینما محسوب می‌شود که جزو بازیگران گرانقیمت تولیدات هالیوودی است.

به گفته باتیستا: «فقط می‌خواهم بازیگری باشم که به او احترام گذاشته می‌شود و مردم برای دیدن فیلم‌هایش راهی سالن‌های نمایش می‌شوند. ما و جان سنا هر دو در راس نمایش‌های ورزشی تلویزیونی کشتی بودیم. او ترجیح داد به سراغ تبلیغات تجاری برای تلویزیون و مجلات برود، کاری که من موافقت چندانی با آن نداشتم. هر دوی ما فرصت‌های برابری داشتیم و من تلاش کردم استفاده درست تری از آن بکنم. هیچ وقت فکر نمی‌کردم روزی بازیگر شوم و عشق اصلی‌ام همان کشتی است.»

باتیستا که سال گذشته میلادی با نسخه تازه «دون/ تل ماسه» مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت، بازی در قسمت دوم آن را نیز تمام کرده است. تماشاگران سینما این بازیگر را بیشتر برای ایفای نقش یکی از کاراکترهای مجموعه اکشن علمی تخیلی و ابرقهرمانانه «نگهبانان کهکشان» می شناسند. سومین قسمت این مجموعه کمیک استریپی که قرار است آخرین قسمت آن هم باشد، سال جاری میلادی اکران عمومی می‌شود. تهیه کنندگان فیلم گفته‌اند قصد احیای آنرا در یک سری فیلم جدید دارند.

انتهای پیام