شهر خبر

عمویی مطرح کرد؛

حمایت کمیسیون امنیت ملی مجلس برای تقویت نیروی دریایی ارتش

حمایت کمیسیون امنیت ملی مجلس برای تقویت نیروی دریایی ارتش

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت آماده حمایت از فعالیت های نیروی دریایی ارتش برای تقویت نقش این نیرو در سواحل مکران است.

ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اعضای این کمیسیون با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعضای کمیسیون با حضور در محل فرماندهی نیروی دریای ارتش، جلسه‌ای را با فرماندهی نیروی دریایی برگزار کردند و امیر شهرام ایرانی گزارشی از آخرین دستاوردها و پیشرفت نیروی دریایی ارائه، همچنین در خصوص توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش که در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ و با محوریت نیروی دریایی ارتش و مشارکت سایر بخش‌های ارتش برگزار شد، ارائه کرد.

وی افزود: همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش گزارشی از حضور ناوگان نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی ارائه کرد و نمایندگان ضمن استقبال از اقدامات این نیرو در پیشبرد دیپلماسی دفاعی و نمایش توانمندی‌های جمهوری اسلامی در حوزه دریا، از گزارش ارائه شده تقدیر و تشکر کردند. همینطور موضوع همکاری‌های مجلس شورای اسلامی و نیروی دریایی برای تقویت توانمندی‌های دفاعی مورد بحث و تبادل نظر نمایندگان و فرماندهان نیروی دریایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی ضمن تقدیر از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، در این جلسه آمادگی خود را برای تقویت این فعالیت‌ها به ویژه در سواحل مکران اعلام کرد.