شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##گاز#کارخانه#بزرگترین#کارخانه#سیمان#کشور#بطور#کامل#قطع

گاز کارخانه بزرگترین کارخانه سیمان کشور بطور کامل قطع شد

گاز کارخانه بزرگترین کارخانه سیمان کشور بطور کامل قطع شد

از نیمه دوم آبان ماه و با اعمال محدودیت در مصرف گاز ،کارخانه سیمان تهران بدلیل عدم امکان استفاده از سوخت جایگزین، مجبور به توقف دو خط تولید از پنج خط فعال گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیرعامل شرکت سیمان تهران با اعلام این خبر افزود : متاسفانه از غروب روز دوشنبه 19 دی ماه با اعمال فشار ناگهانی و غیر منطقی ، گاز سه خط تولید فعال دیگر کارخانه بطور کامل قطع گردید و عملاً شرکت با بحران جدی عدم تولید مواجه گردید.

مهندس گرشاسبی با اشاره به عدم امکان استفاده از سوخت جایگزین در شرکت سیمان تهران ، قطع کامل گاز کارخانه سیمان تهران را بمعنای قطع شریان حیاتی این واحد تولیدی دانسته و افزود: قطعاً همانگونه که مسئولین محترم به برقراری گاز بخش مردمی و تجاری بعنوان خط قرمز خود توجه دارند می بایستی تامین گاز این واحد تولیدی را نیز در اولویت کار خود قرار دهند.زیرا قطع گاز و توقف تولید علاوه بر بیکاری پرسنل موجب کاهش عرضه سیمان در بازار پایتخت و به طبع آن افزایش قابل توجه قیمت سیمان و ایجاد تنش در بازار خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولین محترم و دلسوز نظام از توقف کامل تولید پرهیز شده و شرکت سیمان تهران بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام