شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#واردات#دام

استفاده از خوراک دام آماده ۱۵ درصد واردات نهاده ها را کاهش می‌دهد

استفاده از خوراک دام آماده 15 درصد واردات نهاده ها را کاهش می‌دهد

وزیر جهادکشاورزی گفت: اگر همه تولید کنندگان بخش دام و طیور از خوراک آماده استفاده کنند نیاز به واردات نهاده های دامی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم سید جواد ساداتی نژاد  امروز در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه خوراک دام و طیور و آبزیان اظهار کرد: برای تولید مواد پروتئینی  سالم تر و با کیفیت تر باید بر روی خوراک دام و طیور فعالیت های بیشتر انجام دهیم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش  کیفیت محصولات و خوراک دام و طیور افزود:  میان کارخانه های  تولید کننده  خوراک دام میتوان رقابت ایجاد کرد تا محصول با کیفیت تری تولید شود.

وزیر جهادکشاورزی ادامه داد: برنامه ریزی شده که تولید کنندگان خوراک دام و طیور  بتوانند  صادرات داشته باشند و اتحادیه ها نیز نباید به هنگام صادرات بازار داخل را فراموش کنند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: اگر  همه تولید کنندگان بخش دام و طیور  از خوراک آماده استفاده کنند نیاز به واردات نهاده های دامی 10 تا 15 درصد کاهش می‌یابد.

وی گفت: به شدت قائل به واگذاری امور به تشکل ها ی بخش کشاورزی هستیم. به شدت قائل به واگذاری امور به اتحادیه ها هستیم . با واگذاری امور به بخش خصوصی بازار آرام تر و با ثبات تری خواهیم داشت.

انتهای پیام/