شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارش برف#آماده باش#همزمان

در پی بارش نخستین برف زمستانی در تایباد؛

کلیه دستگاه‌های خدمات رسان تایباد به حالت آماده باش درآمدند

کلیه دستگاه‌های خدمات رسان تایباد به حالت آماده باش درآمدند

تایباد ـ همزمان با آغاز بارش برف در صبحگاه ۲۰ دی ماه، کلیه دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تایباد به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان تایباد باعث شادمانی مردم این شهرستان، به ویژه کشاورزان و دامداران شده است، با این حال تمام دستگاه‌های خدمات رسان تایباد در آماده باش کامل قرار دارند.

آماده‌باش کامل کارکنان، تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری تایباد

در این رابطه مهرداد کریم زاده، شهردار تایباد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام هواشناسی کشور مبنی بر پیش بینی بروز سرمای شدید و احتمال بارش برف سهمگین در منطقه، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری تایباد تشکیل و نیروهای انسانی، تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات شهرداری برای مواجهه با برودت هوا و بارش سهمگین نزولات در حالت آماده باش کامل قرار گرفت.

شهردار تایباد افزود: شهروندان گرانقدر تایبادی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مشکل تردد، یخ زدگی سطح معابر و یا … در زمان بروز هر گونه از نزولات جوی و یا دیگر حوادث مشروحه در شرح وظایف شهرداری در چند روز آتی و یا آینده، به خادمین خود در شهرداری اطلاع رسانی نموده تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام گردد.

راهداری تایباد با تجهیزات کامل در حالت آماده باش

همچنین در این خصوص مسعود سروری، رئیس اداره راهداری تایباد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای اداره راهداری با ٢ اکیپ در شهر تایباد و روستای کرات و با تجهیزات کامل اعم از ١٧ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری زمستانی و ٢۵ نفر پرسنل اداره راهداری، امروز در استقبال از اولین برف زمستانی تایباد بحالت آماده باش قرار دارد.

رئیس اداره راهداری تایباد تصریح کرد: جاده‌ها و محورهای مواصلاتی تایباد با شن و نمک کافی و با کمک ماشین آلات راهداری زمستانی تسطیح و قابل تردد خواهد شد.