شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاراته

سرمربی تیم کاراته رعد پدافند: بودجه‌ کل تیم ما معادل یک بازیکن برخی از تیم‌هاست

سرمربی تیم کاراته رعد پدافند: بودجه‌ کل تیم ما معادل یک بازیکن برخی از تیم‌هاست

سرمربی تیم کاراته‌ رعد پدافند گفت: بودجه‌ کل بازیکنان ما معادل با یک بازیکن بعضی از تیم‌ها است و این مساله کار ما را مقداری سخت می‌کند.

الله‌کرم شه‌گل، سرمربی تیم کاراته‌ رعد پدافند هوایی درباره‌ سوپرلیگ کاراته در این فصل و نحوه‌ برگزاری مسابقات و عملکرد تیمش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تیم رعد پدافند برای چهارمین سال است که در سوپرلیگ کشور شرکت می‌کند. تیم ما تیمی شناخته‌شده برای بچه‌های کاراته به حساب می‌آید. رعد پدافند یک تیم نظامی است و محدودیت‌هایی داریم. مثلا اجازه‌ جذب بازیکن خارجی نداریم و حتی اگر امکانش بود هزینه‌اش را نمی‌توانستیم پرداخت کنیم.

وی در ادامه افزود: تیم‌های ریشه‌دار و سرشناسی چون دانشگاه آزاد، آوای رزم و حتی پاس قوامین حضور دارند. امسال تیم بیمه‌ تعاون با هزینه‌  خوب و ملی‌پوشان المپیکی روانه‌ رقابت‌ها شده و در بخش کاتای انفرادی هم یک ورزشکار شناخته‌شده‌ ترکیه‌ای را به خدمت گرفته است که مدال المپیک دارد. 

سرمربی تیم رعد پدافند درباره‌ بازیکنان حاضر در این تیم بیان داشت: در حال حاضر چند بازیکن ملی‌پوش که قبلا سرباز ما بودند و چند نفر که در حال حاضر خدمت سربازی خود را سپری می‌کنند در تیم رعد پدافند مشغول به فعالیت هستند. ملی‌پوشان تیم ما را مرتضی کریمی و مهدی شه‌گل تشکیل می‌دهند. آنها در مسابقات آسیایی ازبکستان هم حاضر بودند که کریمی نقره گرفت و شه‌گل در بخش تیمی موفق به کسب مدال طلا شد. دیگر بازیکنان تیم ما جوان و جویای نام هستند. در بازی آخر مقابل دانشگاه آزادی عملکرد ابرومندی داشتیم. آنها نفرات فوق‌العاده‌ای داشتند و به جرات می‌توانم بگویم بودجه‌ کل بازیکنان ما معادل با یک بازیکن بعضی از تیم‌ها است. این مساله کار ما را مقداری سخت می‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مسابقات به صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود. ما بازی‌های سخت‌مان مقابل دانشگاه آزاد، بیمه‌تعاون و پاس ناجا را به انجام رسانده‌ایم و یک برد هم در کارنامه‌ خود داریم. مطابق پیش‌بینی‌ها می‌توانیم مسابقه‌ بعدی را ببریم. جا دارد از سرهنگ محمد صانعی تشکر می‌کنم که به عنوان مدیریت باشگاه رعد پدافند برای همه‌تیم‌های رعد در تمامی رشته‌ها زحمت می‌کشد. در کاراته‌ ارتش با حضور ایشان انقلابی صورت گرفته است. همچنین باید از سروان قلیچی، سرپرست تیم نیز تشکر کنم که به صورت شبانه‌روز در خدمت تیم هستند و تلاش می‌کنند تا بازیکنان سرباز بدون مشکل به ورزش حرفه‌ای بپردازند.

سرمربی تیم کاراته‌ رعد پدافند همچنین گفت: سه تیم فوق‌العاده قدرتمند در لیگ امسال داریم. ما باید برنامه‌‌ریزی کنیم تا بتوانیم روی سکو برویم. می‌خواهیم برای فینال جهش داشته باشیم و دیگر به کسب سکوی صرف راضی نیستیم. مسابقات ما در همدان برگزار می‌شود اما در تهران هم اردویی چند روزه با تیم پاس ناجا داشتیم که بسیار مفید بود. اگر بتوانیم از اسپانسرها استفاده کنیم و رایزنی‌ها صورت بگیرد می‌توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما باید بازیکنانی در سطح ملی داشته باشیم و آنها اگر سرباز نباشند بدون قرارداد راهی تیم ما نخواهند شد. با این وجود امیدواریم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

شه‌گل در پایان اذعان داشت: امیدوارم نماینده‌ خوبی برای ارتش و نیروهای مسلح باشیم. به تمام تیم‌ها احترام می‌گذارم. همه‌ آنها جزو بهترین‌های ایران هستند. سوپرلیگ کاراته سطح فوق‌العاده بالایی دارد و بازیکنان صاحب‌نامی در آن حضور دارند. حضور بازیکنان خارجی شور و رقابت سالمی را به وجود آورده و با وجود اینکه آنها رقیب ما هستند اما جا دارد که ازشان تشکر کنم چون این حرکت به سود کاراته‌ کشور خواهد بود.

انتهای پیام