شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#مشهد#هلال احمر

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد؛

امداد رسانی به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک خراسان رضوی

امداد رسانی به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک خراسان رضوی

مشهد ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای هلال احمر خراسان رضوی به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: نیروهای هلال احمر از ساعت ۱۹ شب گذشته تا ۹ صبح امروز به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی و برف و بوران در جاده‌های شمال، شمال شرق، غرب و بخشهایی از جنوب استان اعلام آماده باش کامل به تمامی شعب هلال احمر استان ابلاغ شد.

وی با بیان این که شعب درگیر امدادرسانی در برف کولاک طی دیشب و امروز صبح شهرستانهای کلات و تربت جام بودندt ادامه داد: در نخستین حادثه ۲ خودرو در برف گرفتار شدند که از مجموع هفت نفر سرنشین این ۲ خودرو به چهار نفر در محل امدادرسانی شد و یک نفر به دلیل سرمازدگی و مصدومیت ناشی از آن به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

رفیعی گفت: همچنین در جاده مشهد به قوچان به دلیل وقوع مه و کولاک تعداد ۳۰ خودرو به دلیل عدم امکان ادامه مسیر در کنار جاده توقف کردند که جیره‌غذایی شامل خرما و بیسکویت و آب معدنی بین تمامی ۸۵ سرنشین آن توزیع شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: هم اکنون جاده‌ها باز و تردد برقرار است و خوشبختانه همکاری خوب اداره راهداری و اقدام به موقع در برف روبی و بازگشایی مسیرها شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: هلال احمر خراسان رضوی هم اکنون ۳۱ پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای دارد که در هر کدام یک تیم به کمک پنج امدادگر و نجاتگر در حال امدادرسانی به مسافران هستند.