شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شرق تهران#قدیمی#قیمت

آپارتمان‌های قدیمی ساز شرق تهران هم لاکچری شدند/ خانه 70 متری 30 ساله در پیروزی چند؟

آپارتمان‌های قدیمی ساز شرق تهران هم لاکچری شدند/ خانه 70 متری 30 ساله در پیروزی چند؟

اقتصاد نیوز نوشت:در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های قدیمی‌ساز شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

محله شرق تهران یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌های پایتخت می‌باشد. این منطقه از بافت نوساز برخوردار است و امکانات رفاهی کاملی برای آسایش ساکنین در این منطقه وجود دارد، در نتیجه افراد زیادی علاقه‌مند به خرید مسکن در شرق تهران هستند. در این گزارش به بررسی واحد های قدیمی‌ساز شرق تهران پرداخته‌ایم.

خیابان پیروزی یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شرق تهران است. به دلیل حضور پادگان بزرگ نیروی هوایی ارتش، بیمارستان فجر، سازمان اسلحه سازی صنایع دفاع، فرودگاه نظامی دوشان تپه، شرکت برق تهران، باشگاه ورزشی برق و ۵ ایستگاه خط ۴ متروی تهران، این خیابان یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین مناطق شرق تهران است.

شما میتوانید با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان، آپارتمانی ۶۵ متری با ۲ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت این واحد گذشته باشد را خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محله پیروزی با متراژ ۶۸ متر و سنی معادل ۳۰ سال و ۲ اتاق خواب را میتوانید با بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معامله کنید.

اگر آپارتمانی ۳ خوابه را برای سکونت در نظر دارید، میتوانید واحدی ۲۱۰ متری در محله تهران‌نو با سنی حدود ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب‌ را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان خریداری کنید.

اما اگر واحد آپارتمانی کوچک‌تر و ارزان قیمت تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۷۰ متری با ۲ اتاق خواب و سنی حدود ۳۰ سال را بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۳۰ ساله در محله نارمک با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

واحد آپارتمانی دیگر در همین محله با سنی مشابه و متراژ ۵۷ متر درحالی که این واحد ۲ خوابه باشد در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید آپارتمانی در منطقه مجیدیه با متراژ ۹۵ متر و سنی حدود ۳۰ سال با توجه به ۲ خوابه بودن این واحد به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین بودجه لازم برای خرید واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان است.

آپارتمان‌های قدیمی‌ساز شرق تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

35217