شهر خبر

آخرین تحولات فلسطین؛

۱۵ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر/حماس اقدام بن گویر را محکوم کرد

۱۵ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر/حماس اقدام بن گویر را محکوم کرد

مبارزان مقاومت و جوانان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، مبارزان مقاومت و جوانان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری انجام دادند.

این عملیات ها شامل تیراندازی ، پرتاب بمب دست ساز و کوکتل مولوتوف و همچنین تقابل با یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست می شود.

در تحولی دیگر، نظامیان صهیونیست در یورش های بامداد امروز به مناطق مخلف قدس اشغالی و کرانه باختری، دستکم ۱۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

حماس اقدام «بن گویر» را محکوم کرد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که دستور ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ممانعت از برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی، اقدامی جنایتکارانه و نژادپرستانه است.

عبداللطیف قانوع تصریح کرد که اینگونه اقدامات همانند تمامی اقدامات پیشین دشمن صهیونیستی که برای محو و نابودی هویت ملی فلسطینیان انجام گرفته بود، محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد.

وی عنوان کرد که پرچم فلسطین نماد موجودیت و پایداری ملت فلسطین در سرزمین تاریخی خود و دلیلی بر هویت ملی آن و وحدت این ملت در مقابله با دشمن اشغالگر و جنایتکار در این سرزمین مبارک است.

بن گویر وزیر تندرو و جنایتکار اسرائیلی دو روز پیش به پلیس رژیم صهیونیستی دستور داد از این پس مانع از برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی شود.

۱۵ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر/حماس اقدام بن گویر را محکوم کرد

یورش دوباره به مسجدالاقصی

گروهی از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست صبح امروز تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کردند: