شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#جام حذفی#اصفهان#مصاف

نقطه ضعف حریف اوج‌گرفته پرسپولیس در جام حذفی

تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باید به مصاف نماینده اصفهان برود.

نقطه ضعف حریف اوج‌گرفته پرسپولیس در جام حذفی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

تیم ون پارس اصفهان در روز قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی با قرعه تیم پرسپولیس مواجه شده و باید اولین حریف این تیم در مسابقات این فصل از جام حذفی باشد.

تیم ون پارس که در ابتدایی فصل جدید لیگ آزادگان از دسته پایین تر به بالا صعود کرد با تغییراتی در کادر فنی در هفته‌های گذشته نتایج چشمگیری گرفته و از قعر جدول به رده دهم صعود کرده است.

در ادامه به بررسی شرایط این تیم که حریف پرسپولیس در روز سه شنبه بیستم دی ماه است پرداختیم:

۵ بازی آخر ۴ برد

تیم ون پارس اصفهان در ۵ هفته آخر مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور موفق شده چهار پیروزی و تنها یک مساوی به دست بیاورد. این تیم به ترتیب چوکای تالش(۰-۲)، ستارگان کرمانشاه(۰-۷)، استقلال ملاثانی (۰-۲) و خوشه طلایی ساوه(۰-۱) را با به ثمر رساندن ۱۲ گل شکست داد و تنها در مصاف مقابل آرمان گوهر به نتیجه تساوی یک بر یک رسید.

۱۳ گل در ۵ بازی آخر

خط حمله این تیم که در ابتدای فصل در زدن گل ناکارآمد بود و تاکنون تنها ۱۴ گل زده است ۱۳ گلش را در همین ۵ بازی اخیر به ثمر رسانده که نشان دهنده روند صعودی‌اش است.

تیمی که با سرمربی جدید نمی‌بازد

تیم ون پارس با سرمربیگری سعید جهانگیری در پایان فصل گذشته لیگ آزادگان موفق به صعود به دسته اول شد اما نتایج ضعیف این تیم در ابتدای این فصل و کسب تنها ۵ امتیاز، مدیران باشگاه را بر آن داشت تا مجتبی توتونی را جایگزین جهانگیری کنند. نکته جالب این است که از زمان انتصاب توتونی به عنوان سرمربی ون پارس در هفت بازی متوالی اخیرش طعم شکست را نچشیده و ۱۵ امتیاز هم گرفته گرفته است. تیمی که فعلا ۲۰ امتیازی است و پیش از این تنها ۵ امتیاز دشت کرده بود.

تیم میان جدولی لیگ دسته یک

ون پارس در حال حاضر با ۱۶ مسابقه در جدول ۱۷ تیمی لیگ دسته یک آزادگان توانسته پنج برد، پنج مساوی و شش باخت را تجربه کند. این تیم با ۲۰ امتیاز در رده دوم جدول استو با صدر جدول ۱۴ امتیاز فاصله دارد.

خبر خوشحال کننده برای پرسپولیس

نماینده اصفهان در ۱۶ بازی گذشته خود ۱۵ بار دروازه‌اش را باز شده دیده و تقریباً به طور میانگین در هر بازی یک گل خورده است. این در حالی است که خط حمله ون پارس فقط ۱۴ گل به ثمر رسانده و در حال حاضر با تفاضل منفی۱ شرایط خوبی را از این نظر ندارد.

بهترین گلزنش ذوب آهنی است

ابوذر صفرزاده بازیکن سابق تیم ذوب آهن با به ثمر رساندن سه گل در حال حاضر بهترین مهاجم این تیم به شمار می‌رود. حسین فلاحیان و علی آزادمنش نیز هرکدام با ۲ گل زده دیگر گل زنان برتر این تیم هستند.

با توجه به شرایط خوب پرسپولیس در خط حمله به ویژه در دو بازی آخر که توانستند ۷ گل به ثمر برساند به احتمال زیاد این بازی می‌تواند فرصتی برای تمرین دوباره گلزنی مهاجمان سرحال و آماده این تیم باشد. گرچه سرمربی این تیم در روز قرعه کشی گفته بود می‌خواهیم لقمه گلوگیری برای پرسپولیس باشیم.