شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

مجید توتونی: مقابل پرسپولیس برای خودمان شانس قائل هستیم/ یحیی مربی توانایی است

مجید توتونی: مقابل پرسپولیس برای خودمان شانس قائل هستیم/ یحیی مربی توانایی است

سرمربی ون‌پارس اصفهان حریف پرسپولیس در جام حذفی درباره آخرین شرایط تیمش در آستانه رویارویی با شاگردان یحیی گل‌محمدی توضیحاتی را ارائه کرد.

مجید توتونی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان در آستانه دیدار برابر پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: وضعیت تیم ما در حال حاضر وضعیت خوبی است. در بازی اخیرمان در لیگ دسته اول برابر خوشه طلایی به پیروزی خارج از خانه و 3 امتیاز ارزشمندی دست پیدا کردیم و شرایط مان را در جدول بهتر کردیم و با روحیه خوبی آماده شده ایم تا برای بازی در جام حذفی روبروی پرسپولیس قرار بگیریم.

وی ادامه داد: شرایط فنی و روحی- روانی مان خوب است و بچه های تیم با آمادگی کامل با تمریناتی خوب خود را برای بازی برابر پرسپولیس آماده کرده اند و امیدواریم در این دیدار نمایش ویژه ای را از خود ارائه دهیم.

سرمربی ون‌پارس با اشاره به جذب سه بازیکن جدید تصریح کرد: برای حضور پرقدرت تر در ادامه بازی ها نیاز به تقویت و جذب چند بازیکن داشتیم که این اتفاق با جذب 3 بازیکن رخ داد و این نفرات را جذب کردیم تا تیم را برای ادامه بازی ها تقویت کنیم. قرارداد این نفرات به ثبت رسیده و همراه ما به تهران آمده اند تا در صورت لزوم مقابل پرسپولیس برای ما به میدان بروند.

توتونی در خصوص رویارویی تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که علاوه بر بازیکنان سرشناس، کادر فنی توانمندی را در اختیار دارد. یحیی گل محمدی مربی باتجربه و کاربلدی است و ما با تمام توان به تهران آمده ایم تا نمایش خوبی را در این بازی برابر یکی از بهترین تیم های ایران داشته باشیم.

وی درباره شرایط فنی دو تیم افزود: با توجه به توان فنی و پتانسیل بالایی که پرسپولیس از آن بهره مند است باید بگویم این تیم برای کسب پیروزی از شانس زیادی برخوردار است اما ما هم تمام توان را به کار می گیریم تا مقابل پرسپولیس موفق شویم و برای خودمان در این دیدار شانس موفقیت قائل هستیم.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام/