شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#فوتبالی

تنور داغ جام حذفی با لیگ برتری‌ها داغ‌تر شد/ عصر تمام فوتبالی را از دست ندهید

تنور داغ جام حذفی با لیگ برتری‌ها داغ‌تر شد/ عصر تمام فوتبالی را از دست ندهید

رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی از امروز در شهرهای مختلف ایران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی های دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی از امروز آغاز می شود که با اضافه شدن تیم های لیگ برتری به این رقابت ها تنور این جام داغ تر از قبل شده و بازی های جذاب تری را در ادامه شاهد خواهیم بود.

رقابت هایی که به جام شگفتی ها موسوم است در حالی قرار است در شهرهای مختلف دنبال شود که بدون احتساب بازی پرسپولیس برابر ون پارس اصفهان که شاگردان گل محمدی باید برابر تیمی از لیگ دسته اول به میدان بروند، آلومینیوم با مهدی رحمتی به مصاف آریو اسلامشهر می رود. هوادار که در بازی های اخیرش در لیگ برتر نتایج نسبتا قابل قبولی را کسب کرده در دیداری ویژه پذیرای تیم دسته اولی چادرملو خواهد بود.

در بازی های دیگر امروز تیم های گمنام بعثت کرمانشاه و نود ارومیه، پارس جنوبی جم و ایمان سبز شیراز در حالی روبروی هم قرار می گیرند که این شانس را دارند با پیروزی در این بازی ها یکی از شگفتی سازان جام حذفی در فصل جاری لقب بگیرند.

با مصاف گل گهر سیرجان برابر مس شهر بابک و دیدار فولاد اهواز روبروی خوشه طلایی ساوه دو تیم دیگر از لیگ برتر نیز باید با حریفانی از دسته های پایین تر مصاف داشته باشند تا بدین ترتیب شاهد جدال های جالبی در بازی های امروز در جام حذفی باشیم.

برنامه بازی‌های امروز از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

آریو اسلامشهر- آلومینیوم اراک

هوادار- چادرملو اردکان

بعثت کرمانشاه- نود ارومیه

پارس جنوبی جم- ایمان سبز شیراز

گل گهر سیرجان- مس شهر بابک

فولاد خوزستان- خوشه طلایی ساوه

انتهای پیام/