شهر خبر

روزنامه کیهان:

با برداشتن حجاب مردان به زنان خود بی‌رغبت می‌شوند و نیازهای جسمی خود در کوچه و خیابان می‌جویند!

بی‌حجابی یعنی برده‌داری!/ حجاب اختیاری ارتباطی با آزادی ندارد

روزنامه کیهان نوشت: با برداشتن حجاب، مردان به زنان خود بی‌رغبت شده و نیازهای جسمی و روحی خود را در کوچه و خیابان می‌جویند.

با برداشتن حجاب مردان به زنان خود بی‌رغبت می‌شوند و نیازهای جسمی خود در کوچه و خیابان می‌جویند!
کد خبر: 590754
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۹:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان حجاب اختیاری را بی‌ربط به موضوع آزادی دانست و با ادعای اینکه «بی‌حجابی یعنی برده‌داری» نوشت: با برداشتن حجاب مردان به زنان خود بی‌رغبت می‌شوند و نیازهای جسمی خود در کوچه و خیابان می‌جویند!

به گزارش کیهان، بی‌حجابی بر خلاف تبلیغات دشمنان و تصور ساده‌اندیشان، نسبتی با مبحث آزادی ندارد و در این مقوله نمی‌گنجد. بی‌حجابی یعنی برده‌داری به سبک نوین. یعنی زن را برده تمایلات حیوانی مردان نمودن. معامله‌ای که غرب وحشی با زنان خود کرده چنین است و عجب نیست که بزرگ‌ترین حامیان فمینیسم مردان هستند! مردانی که می‌خواهند هر روز زنان برهنه‌تر و رهاتر در معابر آشکار شوند تا تمایلات حیوانی آنان را ارضا کنند.

نگارنده یادداشت کیهان سپس افزوده است: هیچ با خود‌اندیشیده‌ایم که بی‌حجابی چه ره‌آوردهای شومی به همراه خواهد داشت؟ با برداشتن حجاب شرم و حیا در مردان و زنان می‌میرد. غیرت که نیروی ضامن حفظ حریم خانواده است از بین می‌رود. مردان به زنان خود بی‌رغبت شده و نیازهای جسمی و روحی خود را در کوچه و خیابان می‌جویند. زنان به جای گرم کردن کانون خانواده، با تبرج و خودآرایی، معابر عمومی را رونق می‌دهند. هیچ دامنی شهید‌پرور نخواهد بود. روضه‌های خانگی جای خود را به میهمانی‌های مختلط خواهد داد.