شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشورهای اسلامی#خراسان#خراسان رضوی

علم الهدی: دشمن، «دیوانه‌وار»، انواع وحشیگری‌ها را انجام می‌دهد / همه کشورهای اسلامی برای مرجعیت مسلمان‌ها، چشم به رهبر عظیم اسلامی ما دوخته‌اند

علم الهدی: دشمن، «دیوانه‌وار»، انواع وحشیگری‌ها را انجام می‌دهد / همه کشورهای اسلامی برای مرجعیت مسلمان‌ها، چشم به رهبر عظیم اسلامی ما دوخته‌اند

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: توسعه عظمت و نفوذ و اقتدار مقام مقدس ولایت فقیه در جامعه ما و تمام امت اسلامی مایه خرسندی است و همه کشورهای اسلامی برای مرجعیت مسلمان‌ها در عرصه‌های رهبری و قیام و حرکت سیاسی در ظرف زندگی اجتماعی خود چشم به رهبر عظیم اسلامی ما دوخته‌اند که باید پشت سر او در توسعه اسلام و حاکمیت جهانی آن بکوشند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امروز مسئله فراگیری انقلاب در عرصه جهانی قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌شود جلوی آن را گرفت.

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در مراسم اجتماع باشکوه حوزویان خراسان در حمایت از مرجعیت و ولایت، که در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد با اشاره به بخشی از آیه ۲۱۷ سوره بقره که می‌فرماید: «کافران پیوسته با شما مسلمین کارزار کنند تا آنکه اگر بتوانند شما را از دین خود برگردانند»، از حضور پربرکت و پرشور اساتید و طلاب قدردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی از لحظه اول به‌رهبری امام بزرگوار با محور مبارزه با جریان ستم و جنایت آغاز شده و با محور استکبارستیزی ادامه یافته و طبیعی است که با ارتقای انقلاب و فراگیرشدن آن در جهان و نزدیک شدن به نقطه نهایی هدف خود یعنی ظهور حجت خدا، مبارزات و استکبارستیزی‌ها اوج می‌گیرد و در پی آن وحشی‌گری‌های جانورصفتانه از طرف استکبار جهانی اوج می‌گیرد و جنایات تازه‌تر و نوتری در وحشیگری و اعمال ضعیف آن‌ها جلوه می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی این وحشیگری‌ها را نشان از تداوم انقلاب و ارتقای قدرت آن دانست که نقطه رأس خیمه این انقلاب را هدف گرفته و ستون محکم انقلاب یعنی مقام مرجعیت و رهبری را مورد اهانت قرار داده‌اند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، این هتاکی را حاکی از دو امر دانست و گفت: اول ضعف و ناتوانی دشمن و دوم فراگیری جهانی انقلاب مقدس ما سبب این اهانت‌ها است و روزی که امام گام اول پیروزی این انقلاب را برداشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان دستاورد انقلاب در این کشور تثبیت شد اولین اعلامیه در راهبرد انقلاب، صادرکردن این انقلاب بود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: اگر دشمن معنای صدور انقلاب را می‌فهمید شاید مسیر شیطنت‌های خود را در جهت دیگری قرار می‌داد، اما همان طور که امام سجاد (ع) فرموده‌اند خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.

علم‌الهدی تأکید کرد: امروز مسئله فراگیری انقلاب در عرصه جهانی قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌شود جلوی آن را گرفت و چیزی که دشمن از آن وحشت دارد مسئله حرکت مردمی با اندیشه واحد یا جبهه ضد استکباری در نقطه‌ای از جهان نیست، بلکه آن است که آرمان جهان‌خواری و سلطه جهانی استکبار در معرض خطر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دشمن وقتی می‌بیند مظهر خدا باید حاکمیت جهانی را به دست بگیرد و جهان‌دار آینده بشر در نتیجه توسعه ارتباطات دنیا باشد و این مسئله در گرو اندیشه‌ای است که با فطرت انسان‌ها تطبیق می‌کند، توسعه این اندیشه را چالشی بزرگ در سر راه خود می‌داند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: دشمن می‌داند که این اندیشه با قدرت نظامی و ناوگان شناور اقیانوس‌ها یا قدرت اقتصادی و پول قابل پیشگیری نیست و روزبه‌روز انسان‌ها را به هم گره زده و در مسیر واحدی به حرکت درمی‌آورد، پس دیوانه‌وار عین مجنونی که به در و دیوار می‌زند انواع وحشیگری‌ها را انجام می‌دهد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: دشمن می‌خواهد محور اصلی این اندیشه جهانی را هدف قرار دهد و در سلسله وحشیگری‌های فرهنگی به‌دنبال مظهر و نماینده‌ای است که از طرف آن محور اصلی، به‌عنوان تنها نقطه ارتباطی با بشر معرفی شده که مجتهد جامع‌الشرایط دارای اقامه حکم در زمین است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، توضیح داد: توسعه عظمت و نفوذ و اقتدار مقام مقدس ولایت فقیه در جامعه ما و تمام امت اسلامی مایه خرسندی است و همه کشورهای اسلامی برای مرجعیت مسلمان‌ها در عرصه‌های رهبری و قیام و حرکت سیاسی در ظرف زندگی اجتماعی خود چشم به رهبر عظیم اسلامی ما دوخته‌اند که باید پشت سر او در توسعه اسلام و حاکمیت جهانی آن بکوشند.

۲۱۲۲۰