شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تفاهم نامه#المپیک

تهیه تفاهم نامه همکاری کمیته‌های المپیک ایران و سنگاپور

تهیه تفاهم نامه همکاری کمیته‌های المپیک ایران و سنگاپور

پیش نویس تفاهم نامه همکاری کمیته های ملی المپیک کشورهای ایران و سنگاپور صبح امروز در نشست مجازی دبیران کل دو کشور آماده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست مجازی که با حضور دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل المپیک و سید فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته المپیک از ایران و آقای کریس چان دبیرکل کمیته ملی المپیک سنگاپور که ریاست فدراسیون جهانی ورزشهای الکترونیک را نیز عهده دار می باشد و مدیر روابط بین الملل المپیک این کشور برگزار شد که در این نشست دو طرف درخصوص مفاد پیش نویس تفاهم نامه همکاری، پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

در این نشست دبیران کل کمیته های ملی المپیک دو کشور ایران و سنگاپور در خصوص استفاده از مربیان ، برگزاری اردوها و مسابقات دوستانه مشترک در رشته هایی که کشورهای امضا کننده تفاهم نامه از توانایی بیشتری برخوردارند در دستورکار قرار گرفت.

در پایان نشست مقرر شد پس از تایید نهایی پیش نویس ، طرفین همزمان با مجمع عمومی آتی شورای المپیک آسیا که احتمالا به میزبانی کشور سنگاپور خواهد بود ، تفاهم نامه نهایی را امضا کنند ، در غیر اینصورت در یکی از کشورهای ایران یا سنگاپور این تفاهمنامه به امضا خواهد رسید.