شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بندرعباس

پایان "خلیفه" با شهرداری بندرعباس

پایان "خلیفه" با شهرداری بندرعباس

امیر خلیفه اصل، سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، فوتبال تقریبا پرطرفدارترین ورزش در بین ورزش‌های موجود در جامعه است که هواداران خاص خود را دارد و این هواداران در جنوب کشور علاقه خود به تیم محبوبشان را با شوق و اشتیاقی خاص نشان می‌دهند.

شاید فوتبال استان هرمزگان در مقایسه با همسایگان خود یعنی کرمان، بوشهر، فارس و حتی خوزستان نتوانسته باشد خاطرات خوشی برای جوانانش ثبت کرده باشد اما مسابقه پلی‌آف فصل گذشته نشان داد هنوز هم فوتبال در استان هرمزگان حامل اشک‌ها و لبخندهای مردم است.

تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته به عنوان تنها نماینده استان هرمزگان در لیگ دسته دو با هدایت امیر خلیفه اصل سرمربی خوزستانی خود عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود بر جای گذاشت و تا هفته‌های پایانی لیگ هم صدر جدول را در اختیار داشت اما از یک جایی به بعد بخت با این تیم یار نبود و نتوانستند صدر جدول را حفظ کنند و نهایتا در بازی پلی‌آف با واگذار کردن نتیجه به ون‌پارس اصفهان از صعود جا ماندند.

فصل جدید اما همه چیز به خوبی فصل قبل پیش نرفت و شاگردان خلیفه تا به اینجای کار با دو برد، پنج مساوی و پنج شکست توانسته‌اند جایگاه یازدهم جدول را از آن خود کنند.

نتایج ضعیف و همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر توافق امیر خلیفه اصل با تیم دسته اولی استقلال ملاثانی، احتمال جدایی سرمربی نارنجی‌پوشان را تقویت می‌کرد که امروز بعد از تقریبا یکی دو هفته گمانه‌زنی جدایی امیر خلیفه اصل قطعی شده و اخبار آن منتشر شد.

شهرداری بندرعباس قرار است در دیدار پایانی نیم فصل نخست،  با هدایت رضا باقری نیا دستیار امیر خلیفه اصل مقابل مس نوین کرمان به میدان برود تا سرمربی جدید نارنجی پوشان معرفی شود.

 

انتهای پیام/