شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#تاریخ

مصائب مسیح ۲ ساخته می‌شود/فیلمی که بزرگ‌ترین اثر تاریخ نامیده می‌شود

مصائب مسیح 2 ساخته می‌شود/فیلمی که بزرگ‌ترین اثر تاریخ نامیده می‌شود

مل گیبسون در حال تدارک برای ساخت قسمت دوم فیلم مصائب مسیح با نام رستاخیز است؛ فیلمی که بزرگتر‌ین اثر تاریخ سینما نامیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از ورلد آف ریل، «مل گیبسون» در بهار فیلمبرداری فیلم دنباله «مصائب مسیح» (Passion of the Christ) را آغاز خواهد کرد.

جردن رومی، روزنامه نگار کهنه کار سینما روز چهارشنبه این موضوع را به اشتراک گذاشت که گیبسون فیلمبرداری فیلم مصائب مسیح: رستاخیز را در چند ماه آینده آغاز خواهد کرد: گیبسون به همراه راندال والاس، فیلمنامه نویس شجاع دل، به سختی روی فیلمنامه کار کرده است. قبلاً شش پیش نویس وجود داشته است. فیلم «رستاخیز» بر بیست و چهار ساعتی تمرکز دارد که شامل مصائب عیسی و وقایعی است که سه روز بین مصلوب شدن و رستاخیز او رخ داده است.

طبق شنیده‌ها بار دیگر «جیم کاویزل» در این فیلم تحت عنوان «مصائب مسیح: رستاخیز» (The Passion of the Christ: Resurrection) دوباره نقش «عیسی مسیح» را بازی می‌کند. همچنین بازیگرانی دیگر مانند مایا مورگنسترن در نقش حضرت مریم (س)، کریستو جیوکوف در نقش جان و فرانچسکو دی ویتو در نقش پیتر را بازی خواهند کرد.

موضوع ساخت قسمت دوم این فیلم از چندسال قبل مطرح بود اما هیچ وقت به وقوع نپیوست اما اینبار با گزارش این سایت به نظر می‌رسد که این فیلم به زودی تولید خواهد شد. در سال 2016، گیبسون  به گرگ لوری نویسنده و کشیش آمریکایی در گفت‌وگویی گفت که می‌خواهد برای توسعه داستان وقت بگذارد. او گفته بود که فقط نمی‌خواهد یک ارئه کار انجام دهیم بلکه یک فیلم بسیار بزرگ باید باشد. گیبسون گفت که: «اما برای خواندن فیلمنامه، تجربه و کشف معانی احتمالاً عمیق‌تری که در مورد این فیلم است، باید کمی بیشتر تلاش کرد و از عهده این کار راندال والاس نویسنده قسمت اول فیلم برمی‌آید.» او همچنین، علاوه بر نویسنده‌ای درخشان، کارگردانی بزرگ است که "ما سرباز بودیم" و "بهشت ​​واقعی است" و غیره را ساخته است. بنابراین، او نویسنده و کارگردان خوبی است."

والاس در آن زمان به هالیوود ریپورتر گفته بود که همیشه دوست داشته داستان این فیلم را تعریف کند. او گفته بود که جامعه مسیحی مصائب مسیح را بزرگ‌ترین فیلم تاریخ هالیوود می‌داند و مدام به ما می‌گفتند که فکر می‌کنند دنباله آن حتی بزرگ‌تر خواهد بود. من همیشه می خواستم این داستان را تعریف کنم. "قسمت اول آغاز است، و داستان بسیار بیشتری برای گفتن وجود دارد.

کاویزل پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود که دنباله این فیلم ساخته خواهد شد و «مهمترین فیلم تاریخ» خواهد بود: «حوادثی غیرقابل بیان رقم می‌خورند که برای بینننده شوک‌آور خواهد بود. نمی‌توانم به شما بگویم مل گیبسون چگونه آن‌ها را به نمایش می‌گذارد… اما همین قدر می‌گویم که فیلم تا حدی خوب است که بزرگترین فیلم تاریخ خواهد شد.»

قسمت اول فیلم با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شد و 612 میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسال در ایالات متحده شد و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مستقل‌ تاریخ سینمای آمریکا نامیده می‌شد.

انتهای پیام/