شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#گواردیولا#چلسی

واکنش متفاوت گواردیولا بعد از شکست دوباره چلسی

واکنش متفاوت گواردیولا بعد از شکست دوباره چلسی

پپ گواردیولا از مربی چلسی حمایت کرد و گفت باید به او زمان داده شود.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی قاطعانه تیمش مقابل چلسی از گراهام پاتر همتایش در تیم چلسی حمایت کرد و گفت باید به این مربی زمان داد.

سیتی یکشنبه شب در مرحله سوم جام حذفی انگلیس چلسی را با چهار گل شکست داد. پپ گواردیولا در مورد این پیروزی گفت: «از همان ابتدای کار، بازی خوبی بود. بازی پرفشاری مقابل یک تیم سطح بالا داشتیم. خوشحالم که در مرحله بعد هستیم و حالا باید سراغ بازی‌های بعدی برویم.»

او با حمایت از سرمربی تیم حریف در برابر انتقاداتی که از او می‌شود، از باشگاه چلسی خواست تا به پاتر زمان بدهد. پپ در این خصوص افزود: «من از تاد بولی (مالک باشگاه چلسی) می‌خواهم که به پاتر زمان بدهد. باید به او زمان داده شود. بله نتیجه در تیم‌های بزرگ مهم است ولی پاتر به زمان نیاز دارد. گراهام توانایی خود را در نیمه دوم همین بازی نشان داد، او در برایتون هم فوق العاده بود. همه مربیان به زمان نیاز دارند. البته من در بارسلونا به دو سال زمان نیاز نداشتم چون آنجا مسی را داشتم و او برای موفقیت کافی بود.»

سرمربی اسپانیایی سیتی همچنین از ریاض محرز ستاره الجزایری تیمش تمجید کرد، بازیکنی که در این بازی دو گل برای آبی‌های شهر منچستر زد: «کیفیتی که ریاض محرز دارد، گویای همه چیز است. او فوتبال بازی کردن را دوست دارد و امشب فوق العاده بازی کرد، دیدید که چه ضربه آزاد فوق العاده‌ای زد.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی