شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال به دنبال برکناری ساپینتو؟

بعضی از بازیکنان استقلال اصلا دوست ندارند با ساپینتو کار کنند.

بازیکنان استقلال به دنبال برکناری ساپینتو؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

استقلال تا قبل از تعطیلی لیگ و شروع جام جهانی خوب کار می‌کرد و نتایج مناسبی هم گرفت. با این حال بعد از جام جهانی و شروع دوباره لیگ اوضاع کاملا عوض شد و این تیم در ۴ بازی گذشته اصلا نمایش خوبی نداشت. یک برد در ۴ بازی اخیر و البته نمایش پرانتقاد و بسیار ضعیف تیم ساپینتو در تبریز و شکست مقابل تراکتور باعث شد تا سرمربی پرتغالی آبی‌ها به شدت تحت فشار قرار بگیرد و حتی صحبت‌هایی مبنی بر جدایی او از استقلال هم به گوش می‌رسد.

تیم ساپینتو در بازی‌های اخیر خود اصلا خوب کار نکرده و نقدهای فنی زیادی به او و تیمش وارد است. با این حال طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر کم کاری چند بازیکن استقلال مطرح شده که بعید است صحت داشته باشد.

در کنار این مسائل، از رختکن استقلال خبر می‌رسد که چند ستاره این تیم به شدت مخالف ساپینتو هستند و اصلا دوست ندارند این مربی در استقلال بماند. این بازیکنان نه تنها به لحاظ فوتبالی ساپینتو را قبول ندارند، بلکه با رفتارهای او هم مشکل دارند.

این نفرات که بعضی از آن‌ها جزو بازیکنان سرشناس فوتبال ایران هم به حساب می‌آیند و حتی سابقه حضور در تیم ملی را هم دارند، مشکلاتشان را به گوش مدیران استقلال هم رساندند و دوست دارند یک مربی دیگر هدایت استقلال را در دست بگیرد. البته به غیر از این نفرات، سایر بازیکنان این تیم مشکلی با ساپینتو ندارند و با او راحت هستند. آن‌ها تغییر را برای استقلال در این مقطع مفید نمی‌دانند و سعی می‌کنند از ریکاردو ساپینتو حمایت کنند.

این افراد که جایگاه خوبی در ترکیب اصلی استقلال هم دارند و معمولا بازیکن فیکس ساپینتو به حساب می‌آیند، می‌خواهند استقلال با همین کادر به کارش ادامه دهد. آنطور که مشخص است اختلاف و دو دستگی بین بازیکنان استقلال زیاد است و همین موضوع قطعا به این تیم ضربه خواهد زد. حال باید دید سرانجام کار ساپینتو در استقلال چه خواهد شد و این مربی پرتغالی در استقلال به کارش ادامه خواهد داد یا تصمیم دیگری در خصوص آینده اش خواهد گرفت.