شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نخست وزیر

لیبرمن: همسر نتانیاهو در بسیاری از انتصابات دخالت کرده است

لیبرمن: همسر نتانیاهو در بسیاری از انتصابات دخالت کرده است

ایرنا نوشت:وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی گفت که ساره همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم در بسیاری از عزل و نصب‌ها و انتصابات سیاسی، دخالت کرده است.

به گزارش از خبرگزاری اسپوتنیک، آویگدور لیبرمن رهبر حزب «یسرائیل بیتنو» (اسرائیل خانه ما) و وزیر دارایی سابق رژیم، امروز یکشنبه در جریان یک جلسه دادرسی که توسط وکیل دیوید شیمرون یکی از دستیاران نتانیاهو علیه مردی تشکیل شد که ادعا می‌کرد توافقی محرمانه را دیده است که بر اساس آن، نخست‌وزیر نتانیاهو به همسرش اجازه داده تا انتصاب‌ها را تأیید کند، شهادت داده است.

لیبرمن درباره انتصاب آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ که در آن زمان وزیر جنگ بود، گفت: نتانیاهو خیلی به صحبت های او (ساره) گوش می‌دهد. من او را به خوبی می شناختم. وقتی صدای فریادهای او را در تلفن شنیدم. می دانستم که ساره در کنار اوست. سپس با او ملاقات کردم و دیدم که موضوع اصلاً مهم نیست. بدیهی است که نتانیاهو همه چیز را با او در میان گذاشته است.

لیبرمن افزود: زمانی که تصمیم بر این شد که آویو کوخاوی نامزد ریاست ستاد ارتش شود، مدتی طول کشید تا نتانیاهو با این تصمیم موافقت کند.

310310