شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#حواشی

پرویز مظلومی: در جلسه هیات مدیره بحثی در مورد ساپینتو نشد/ هواداران نگذارند که دشمنان استقلال از این حواشی استفاده کنند

پرویز مظلومی: در جلسه هیات مدیره بحثی در مورد ساپینتو نشد/ هواداران نگذارند که دشمنان استقلال از این حواشی  استفاده کنند

پرویز مظلومی سخنگوی جدید باشگاه استقلال در مورد وضعیت فعلی این باشگاه و جلسه هیات مدیره آبی ها توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: ابتدا به هواداران عزیز استقلال عرض ادب و احترام می‌کنم. جا دارد از آقای فتح‌الله‌زاده و همکاران ایشان بابت زحماتشان در آماده سازی کمپ مرحوم حجازی تشکر کنم. این مکان هیچ امکاناتی نداشت و امروز که از آن بازدید کردم، دیدم که در این یک ماه چه اتفاقات بزرگی در کمپ انجام شده است. البته هنوز کمپ کار دارد و با تلاش‌های در دست اجرا و سرمایه‌گذاری صورت گرفته، ان‌شاءالله بهتر هم می‌شود. جلسه امروز ما ارتباطی به بازی با تراکتور و سرمربی تیم نداشت. طبیعتا مدیریت باشگاه هم مثل هواداران نگران تیم هستند ولی باید بازیکنان با تلاش بیشتر به شرایط قبل از جام‌جهانی برگردند. بعد از جام جهانی یک سری از بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشدند، به لحاظ روحی آسیب دیدند. از طرفی مصدومانی هم داریم که امیدوارم با تلاش کادر پزشکی زودتر به میادین برگردند. 

وی افزود: طبیعی است که درباره تیم نگرانی‌هایی داشته باشیم ولی هیچ بحثی در خصوص آقای ساپینتو در هیات مدیره مطرح نشد. بنده و آقای فتح‌الله‌زاده امروز یک جلسه بسیار خوب با ساپینتو داشتیم. هیچ مشکلی بین دوستان وجود ندارد. از ساپینتو خواستیم لیست ورودی و خروجی بدهد که هنوز به ما لیستی نداده است. 

عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: ما در تلاشیم در وهله اول پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم. بدهی‌های سنگینی از گذشته باقی مانده که در تلاشیم آن‌ها را پرداخت کنیم و بخش بزرگی از آن‌ را هم پرداخت کرده‌ایم. بخش بزرگی از این بدهی‌ها ارزی است که تامین و انتقال پول کار دشواری است. با این‌حال در حال تهیه این پول هستیم تا بتوانیم طبق درخواست سرمربی تیم را تقویت کنیم. از هواداران می‌خواهم که مانند گذشته تیم را حمایت کنند و به حواشی توجه نکنند. متاسفانه شایعاتی مثل اختلاف سرمربی و مدیریت باشگاه در مجازی مطرح شده که اصلا صحت ندارد. امروز جلسه دوستانه‌ای با ساپینتو داشتیم و هواداران نگذارند که دشمنان استقلال از این حواشی برای لطمه زدن به تیم استفاده کنند. 

مظلومی اضافه کرد: الان بزرگترین مشکل ما بحث‌های مالی است و جلسه امروز برای همین بود و مصوباتی داشتیم. با تلاش‌های صورت گرفته درصد زیادی از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که بازیکنان از این جهت دغدغه‌ای نداشته باشند و با تلاش بیشتر بتوانند به جایگاه اصلی خود بازگردند.

وی ادامه داد: امروز قبل از جلسه چندتن از هواداران مقابل کمپ مرحوم حجازی به من گفتند آیا برخی بازیکنان کم کاری می‌کنند؟ من به آن‌ها هم گفتم که این حرف درست نیست. بازیکن اول خودش را دوست دارد و تلاش می‌کند بهترین عملکرد خوبی داشته باشد. به هرحال بازیکن هم گاهی اوقات شرایط خوبی ندارد و بهترین کیفیت خود را ارائه نمی‌دهد. مثلا برای بچه‌هایی که در جام جهانی نبودند، مسائل روحی روانی رخ داده است. ان‌شاءالله این هم حل می‌شود و بازیکنان از این پس با تمرکز بیشتری بازی می‌کنند.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان گفت: ما همه جوره حمایت قاطع خود را از ساپینتو و‌بازیکنان اعلام کرده و می‌کنیم. قطعا اگر با هدایت ساپینتو بتوانیم به موفقیت برسیم، قراردادش را هم تمدید می‌کنیم. از هواداران می‌خواهم از تیم قبل از بازی با تراکتور در جام حذفی حمایت کنند و به شیطنت‌های صورت گرفته که از طرف افراد شناخته شده هم هست، توجهی نکنند. هواداران در شرایط سخت‌تر از این هم از تیم حمایت کرده‌اند و فاصله ما با صدر جدول قابل جبران است و با حمایت این اتفاق در نیم فصل دوم رقم می‌خورد.

انتهای پیام