شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مذاکره

افشاگری عضو هیات مدیره استقلال: مذاکره با فرهاد مجیدی؟

اصحاب رسانه با سؤالات بی‌پایان خود عضو هیات مدیره استقلال را مجبور به پاسخگویی درباره شرایط پرحاشیه این روزهای آن کردند

افشاگری عضو هیات مدیره استقلال: مذاکره با فرهاد مجیدی؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

شکست مقابل تراکتور شرایط عجیبی در اردوگاه استقلال شکل داده و شایعات زیادی را درباره آینده نیمکت آبی‌پوشان و ساپینتو به وجود آورد. در روزی که هیات مدیره استقلال جلسه هفتگی خود را برگزار می‌کرد، فرصت خوبی شکل داد تا خبرنگاران پیگیر آخرین وضعیت این باشگاه باشند.

عضو هیات مدیره استقلال در ابتدای صحبت‌هایش ترجیح داد برخلاف واکنش‌های شکل‌گرفته درباره حساسیت جلسه آن را عادی و روتین تشریح کند: «جلسه هیات مدیره است، زیاد هم مهم نیست و مثل تمام جلسات است.»

وی درباره حواشی شکل‌گرفته در بازی با تراکتور و احتمالاتی که درباره ساپینتو به گوش می‌رسد گفت: «نه، درباره بررسی شرایط و مشکلات باشگاه است. باید مشکلات بررسی شود. آقای ساپینتو فعلا هستند. اینکه گفته می‌شود با آقای فتح‌الله‌زاده جلسه دارند، درست نیست.»


عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به اینکه از عملکرد این تیم ابراز نارضایتی کرده بود گفت: «با توجه به امکاناتی که در اختیار ایشان (ساپینتو) است، طبیعتا از نتایج ناراضی هستیم.»


کریمی درباره شایعات مربوط به اختلاف بین اعضای هیات مدیره برای سرنوشت سرمربی این تیم گفت: «نه، هیچ اختلافی نیست. شما مصاحبه‌ای از آقای فتح‌الله‌زاده دیدید که درباره رفتن آقای ساپینتو چیزی بگوید؟ این مسائل در فضای مجازی است و هنوز اتفاقی نیفتاده است.»

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا 123میلیارد تومانی که در سپرده بورس این باشگاه قرار دارد به کمک حل مشکلات این باشگاه در خواهد آمد گفت: «123 میلیارد پول در باشگاه بوده اما ضمانت وامی بوده که دریافت شده است. بعد از آن ما سند برای این وام گذاشتیم، 70 میلیارد به حساب آمد. چرا که مبلغی باید به عنوان سپرده در بانک می‌ماند و مبلغی هم بابت قسط وام کسر شد! آن هم هزینه‌های باشگاه شد. در این خصوص وثیقه جابجا شد و به جای این پول، سند به عنوان وثیقه گذاشته شد. و پول آن هم (70 میلیارد تومان) به عنوان پرداختی بازیکنان هزینه شد!»

وی درباره اینکه 2 میلیاردی را که در زمان حضورش در هیات مدیره به باشگاه پرداخت کرده بود پس گرفته اینطور واکنش داشت: «من اصلا پولی نیاوردم!»

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان اضافه شدن عضوی به هیات مدیره برای کمک مالی وجود خواهد داشت یا خیر گفت: «ما از خدایمان است. هر چند نفر که می‌خواهند بیاید. دو نفر نه، 10 نفر بیایند. هر چقدر نظارت بیشتر باشد بهتر است. باشگاه حسابرس دارد و هیچ مشکل مالی‌ای در سیستم وجود ندارد. تا این لحظه هم 40درصد به حساب بازیکنان واریز شده است.»

"فتح‌الله‌زاده برای مذاکره با فرهاد مجیدی امشب به امارات خواهد رفت"؛ این خبری بود که از ساعاتی پیش منتشر شده و با این واکنش حجت کریمی همراه شد: «نه، ایشان (فتح‌الله‌زاده) قصد حضور در امارات را ندارد.»


او در پاسخ به اینکه آیا صحبتی با استراماچونی درباره دریافت اقساطی مطالباتش شده گفت: «صحبت شده، اما به نظرم ایشان قبول نمی‌کنند. کامل پولشان را می‌خواهند.»

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا اختلافات بین فتح‌الله‌زاده و ساپینتو درست است، گفت: «اختلافات در فضای مجازی است و هیچ اختلافی ندارند. آقای فتح‌الله‌زاده اگر اختلافی داشته باشند صحبت می‌کنند.»

موضوع مربوط به شایعات درباره اختلافات مالی و مشکلاتی که در دوره مصطفی آجورلو شکل گرفته بحث دیگری بود که کریمی درباره آن این‌طور صحبت کرد: «نه، هیچ اختلاف مالی‌ای وجود نداشته است. برای حساب و کتاب و صورت مالی، باشگاه حسابرس دارد و اینطور نیست که می‌گویند.»