شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#امارات#دلیل#حضور#فتح#الله#زاده#دبی#مشکلات#شود؟

دلیل حضور فتح الله زاده در دبی ؛ مشکلات استقلال حل می شود؟

مدیرعامل استقلال برای پیگیری دو موضوع از بدهی‌های این باشگاه راهی امارات خواهد شد.

دلیل حضور فتح الله زاده در دبی ؛ مشکلات استقلال حل می شود؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، قرار است امشب برای انجام برخی امور باشگاه راهی کشور امارات شود و در دوبی دیدارهایی داشته باشد. انتشار خبر سفر فتح‌الله‌زاده به دوبی شایعاتی را پیرامون او ایجاد کرد. برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که هدف فتح‌الله‌زاده از سفر به دوبی، دیدار با فرهاد مجیدی، سرمربی کنونی اتحاد کلبا، برای پیوستن او به استقلال است؛ اما این سفر به دلایل دگیری صورت می‌گیرد.

اولین قرار فتح‌الله‌زاده، نه با فرهاد مجیدی، که با دستیار ایتالیایی او خواهد بود. گابریل پین، دستیار ایتالیایی مجیدی، بابت طلب 50هزار یورویی خود از استقلال به فیفا شکایت کرده است. این پول هنوز به حساب پین واریز نشده و فتح‌الله‌زاده قصد دارد در سفر به امارات با پین یا نماینده او دیدار کند و درباره پرداخت این مبلغ به صورت اقساطی با گابریل پین به توافق برسد. از طرفی پین هم به فیفا اعلام کند تا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات اقدامات لازم صورت بگیرد.


دیگر برنامه فتح‌الله‌زاده در دوبی دیدار با مدیران باشگاه شباب الاهلی خواهد بود. مبلغ رضایتنامه مهدی قایدی که استقلال باید به باشگاه اماراتی بدهد،‌ یکی از دغدغه‌های مهم این باشگاه است و فتح‌الله‌زاده قصد دارد در این سفر با مدیران شباب الاهلی دیدار کند و این مسئله را نیز حل و فصل کند.


با این تفاسیر خبر مذاکره مسئولان استقلال و فتح‌الله‌زاده با مجیدی و سایر گزینه‌ها کذب است و مدیران باشگاه به دنبال ادامه همکاری با ساپینتو و حمایت از این سرمربی پرتغالی هستند.