شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#آرام#ستاره استقلال

تلاش ستاره استقلال برای آرام کردن هوادار عصبانی!

روزبه چشمی برای دقایقی با یک هوادار عصبانی مشغول انجام صحبت شد

تلاش ستاره استقلال برای آرام کردن هوادار عصبانی!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

تمرین امروز استقلال در کمپ مرحوم حجازی، شلوغ تر از روزهای گذشته بود. این جلسه تمرینی تحت الشعاع برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه قرار گرفته است. جایی که گفته می شود پیرامون ادامه همکاری ساپینتو با آبی پوشان، تصمیم گیری خواهد شد.

اما در شرایطی که خبرنگاران برای پوشش خبری تمرین امروز و بخصوص جلسه هیئت مدیره مقابل در کمپ حجازی حضور پیدا کرده بودند، صدای بلند یک هوادار عصبانی تمام حواس ها را به خود جمع کرده بود.

هواداری که از وضعیت تیم ناراضی بود و به محض رسیدن خودرو پرویز مظلومی، برای دقایقی و با صدای بلند، صحبت هایی را مطرح کرد و خواهان اصلاح وضعیت موجود شد. فریادهای این هوادار حتی مانع از مصاحبه مظلومی با خبرنگاران نیز شده بود و مشکلاتی را به وجود آورد.


در پایان تمرین نیز و زمانی‌ که چشمی با خودرو خود از در کمپ حجازی خارج شد، این هوادار مجددا شروع به اعتراض کرد که روزبه تصمیم گرفت او را سوار خودرو خود کرده و به محلی دورتر از محل تمرین بروند تا این بازیکن باتجربه، هوادار عصبی را آرام کند.

چشمی که یکی از معدود بازیکنان موفق استقلال در نیم فصل اول بوده است، برای دقایقی و درون خودرو خود، با این هوادار مشغول صحبت شد تا بتواند او را آرام کند.