شهر خبر

روزنامه جوان: انتشار کاریکاتور رهبری در شارلی ابدو به دلیل عصبانیت از شکست «پروژه زن زندگی آزادی» است

روزنامه جوان نوشت: اقدام شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور‌هایی از رهبر انقلاب اسلامی نتیجه عصبانیت از بی‌نتیجه ماندن پروژه زن زندگی آزادی در ایران هم است.

روزنامه جوان: انتشار کاریکاتور رهبری در شارلی ابدو به دلیل عصبانیت از شکست «پروژه زن زندگی آزادی» است
کد خبر: 590536
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۹:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان انتشار کاریکاتور آیت‌الله خامنه‌ای در نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به دلیل عصبانیت از آنچه شکست «پروژه زن زندگی آزادی» در ایران خوانده، تعبیر کرد.

به گزارش جوان، اقدام شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور‌هایی از رهبر انقلاب اسلامی نتیجه عصبانیت از بی‌نتیجه ماندن پروژه زن زندگی آزادی در ایران هم است. فراخوانی که قرار است زعیم مسلمین را در چشم مردم غرب تخریب کند در واقع ابر‌ها را از چهره او خواهد زدود. شارلی ابدو همان نشریه‌ای است که محتوای آن با انتقاد جدی فرانسویان مواجه بوده و حالا معلوم است همان نشریه وقتی شخصی را مورد حمله قرار می‌دهد روی افکار عمومی مردم غرب و به ویژه فرانسه دقیقاً چه تأثیری برجای خواهد گذاشت. با این‌حال نیش مار زنگی عصبانی و گیجی که خود را به درو دیوار می‌کوبد به جای اینکه از پا بیندازد پادزهر تولید می‌کند. دولت فرانسه نیز امروز ترجیح می‌دهد تمام قد از آزادی بیان این زنگی مست حمایت کند. فرانسه چه نشانه‌ای واضح تر از این برای انحطاط می‌تواند سراغ بگیرد؟