شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس

پیشروی بورس در مدار صعودی ادامه دارد؟

همراه با امیر اعتمادی کارشناس بازار سرمایه
پیشروی بورس در مدار صعودی ادامه دارد؟

بورس تهران، در روز یکشنبه مثبت و صعودی دنبال شد و شاخص کل با رشد ۳۷،۱۶۶ واحدی (معادل ۲.۳۳ درصد)  مقاومت روانی ۱‌.۶ میلیون را شکست و در نهایت عدد یک میلیون و ۶۳۵ هزار واحدی را در پایان ثبت کرد. شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است نیز شرایط مشابهی داشت و با رشد ۲.۱۴ درصدی همراه شد. بازار سهام امروز در ادامه معاملات خوب روز گذشته و تحت تاثیر چند عامل مهم، توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و بار دیگر رنگ سبزی بر تابلوی نمادها نقش بست تا روند مثبتی را در دومین روز هفته جاری به ثبت برساند. ارزش معاملات نیز به روند صعودی خود ادامه داد و عدد 10،۷۰۰ میلیارد تومانی را ثبت کرد تا در کنار ورود پول ۶۰۰ میلیارد تومانی، از شرایط مطلوب بورس تهران خبر دهد. در بین صنایع خودرو و قطعات، بانک و فلزات و در بین نمادها خودرو، پالایش و خساپا بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

در بخش اول برنامه زنگ پایان یکشنبه میزبان امیر اعتمادی، کارشناس بازار سرمایه بودیم و مهم‌ترین اخبار و تحولات این روزهای بازار سهام و چشم‌انداز آتی آن بررسی شد.

در بخش دوم نیز همراه با حسین شیبانی،‌ کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل به بررسی آخرین روندهای بازار جهانی در آغاز سال ۲۰۲۳ پرداختیم.